اتفاقات خوب در راه تیراندازی اصفهان

اصفهان | تیراندازی

میجیک/اصفهان بانوان پادما یدک پس از سال ها حضور انحصاری اصفهان در تیراندازی باشگاهی بانوان کشور، فصل آینده پس از قهرمانی در لیگ دسته اول در لیگ برتر ایران حضور خواهند داشت.

فینال شانزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه های کشور در پایان سال 1402 در سالن 80 مجموعه ورزشی آزادی پایتخت برگزار شد که تیم بانوان پادما یدک تنها نماینده این کشور بود. اصفهان. استان به مقام قهرمانی لیگ دسته اول تپانچه دست یافت و عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کرد.

پیش از این سپاهان فعال ترین باشگاه اصفهانی در تیم بانوان بود که توانست با جذب بازیکنان ملی پوش، بومی و جوان، نیمی از جهان را در لیگ برتر نمایندگی کند و در این فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی دوگانه در رشته تیراندازی با تفنگ شد. .

از سوی دیگر شیدا عطخی، زهرا بهرامی دو بازیکن بالغ پادما یدک و زهرا صادقی به همراه فاطمه صابری دو نوجوان پادما یدک هستند که امتیازهای 556، 577، 556 و 528 را در این مسابقات به دست آوردند. حریفان و با مجموع امتیازات بیشتر از سایر حریفان قهرمانی لیگ دسته اول را برای سرخپوشان ارمغان به ارمغان آوردند.

شیدا آتشیحی بازیکن تیرانداز پادما یدک در گفت وگو با میجیک. درباره نحوه تشکیل تیم: آقای قاسیسین به عنوان مربی و صاحب سالن تصمیم گرفتند با پادما یدک در مورد تشکیل تیم صحبت کنند و ترکیب همه بازیکنان نیز بومی است و در نهایت در تقاضا در نتیجه قهرمانی به لیگ برتر می رویم.

وی با بیان اینکه کیفیت بازی خوب است اما بالاترین رقابت را مانند لیگ برتر نمی بینیم، افزود: در 3 مسابقه با رکورد 556 بازیکن اول شدم. از ابتدا هدف ما لیگ برتر بوده است و با تشکیل تیم معتقدیم اتفاقات خوبی برای ما خواهد افتاد.

آتشی با بیان اینکه نزدیک به 7 سال است که در لیگ حضور دارم، خاطرنشان کرد: هر ورزشکاری همیشه دوست دارد اول شود و به سطح بالاتری صعود خواهد کرد. امیدوارم در سال های آینده قهرمان لیگ برتر شویم.

به گزارش میجیک، پس از پادما یدک که با اقتدار این عنوان را به دست آورد و به لیگ برتر راه یافت، تیم های زرین مس حسن، همدان و اهواز الف در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا