فالوور فعال با کیفیت و واقعی چیست و چرا افزایش آن اهمیت بسیار دارد؟
خرید فالوور واقعی فعال
خرید فالوور 100 درصد واقعی و خرید فالوور فعال یکی از مهم ترین مسائلی است که ذهن افراد فعال در اینستاگرام را به خود مشغول کرده است. چون تمام افراد نسبت به کیفیت آنها نگران هستند. این نگرانی ن تنها در هنگام خرید فالوور واقعی اینستاگرام وجود دارد؛ بلکه در هنگام خرید دیگر فالوورها مانند خرید فالوور اینستاگرام ارزان، خرید فالوور واقعی فعال ایرانی و… نیز وجود دارد. چون کیفیت یک اصل مهم در خدمات اینستاگرام می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، خرید لایک اینستاگرام و خرید ویو اینستاگرام شما را آشنا کنیم.
بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام
همانطور که گفته شد کیفیت مهم ترین نکته در خرید خدمات اینستاگرام می باشد. ما می خواهیم به شما وب سایت مای ممبر را معرفی کنیم تا با خیال راحت از آن خرید کنید. خرید تمام انواع فالوور مانند خرید فالوور ارزان، خرید فالوور ایرانی و… از این وب سایت با کیفیت بسیار بالا امکان پذیر است.
گاهی اوقات بعد از خرید فالوور شما نیاز به خرید لایک نیز دارید. شما می توانید از وب سایت مای ممبر خرید خرید لایک ارزان، خرید لایک ایرانی و خرید لایک واقعی را انجام دهید.
البته ناگفته نماند که از خدمات ویو وب سایت مای ممبر غافل نشوید. وب سایت مای ممبر برای اینکه شما نیاز به سایت دیگری نباشید خرید بازدید اینستاگرام مانند خرید ویو استوری و خرید ویو پست اینستاگرام را ممکن ساخته است. پس شما برای خرید ویو نیز می توانید از وب سایت مای ممبر کمک بگیرید.
فالوور فعال چیست؟ چگونه فالوور فعال جذب کنیم؟
همه ما می دانیم که در چند سال اخیر اینستاگرام از شکل قدیمی خود فاصله گرفته و دیگر صرفاً یک شبکه مجازی برای برقراری ارتباط بین کاربران نیست؛ بلکه به یک فرصت عالی برای کسب درآمد تبدیل شده است. برای درآمدزایی از این طریق، برقراری چندین شرط لازم است که اولین و شاید مهم ترین آن ها داشتن فالوور فعال و واقعی است. اگر این شرط برقرار نباشد، حتی در صورت برقراری شرایط دیگر باز هم به نتیجه نخواهید رسید. در این مقاله از وب سایت مای ممبر با معنی فالوور فعال اینستاگرام آشنا می شوید و همچنین یاد می گیرید چگونه برای پیجتان فالوور واقعی و فعال جذب کنید.
فالوور فعال چیست؟
فالوورهایی که در اینستاگرام وجود دارند، به دو دسته فالوور واقعی و فیک تقسیم می شوند. فالوورهای فیک، پیج هایی هستند که به صورت رباتیک ساخته شده و توسط افراد واقعی اداره نمی شوند. به همین دلیل نمی توانند به عنوان “فالوور فعال” محسوب شوند. فالوورهای واقعی، پیج هایی هستند که توسط افراد عادی ساخته شده اند و شماره تلفن و ایمیل معتبر هم روی آن ها ثبت شده است؛ اما نه به این معنی که همه فالوورهای واقعی، “فالوور فعال” محسوب می شوند. می پرسید چرا؟ اگر با تعریف فالوور فعال اینستاگرام آشنا شوید، به پاسخ سوال خود خواهید رسید.
فالوور فعال اینستاگرام به فالووری گفته می شود که علاوه بر واقعی بودن، پست های شما را لایک کند، برای آن ها کامنت بگذارد، آن ها را به اشتراک بگذارد، استوری هایتان را سین کند، به آن ها ریپلای بزند و …
به طور خلاصه، فالوورهایی فعال هستند که در پیج شما تعامل داشته باشند!
چرا داشتن فالوور فعال اینستاگرام ضروری است؟
شاید با خود بگویید که جذب فالوور واقعی و فعال سخت و زمانبر است؛ پس چرا با هزینه کم فالوور فیک نخریم و در زمان کوتاه فالوورهای خود را افزایش ندهیم؟
بیایید با خودمان روراست باشیم! فالوور فیک چگونه می تواند برای ما درآمدزا باشد؟ پیجی که یک شخص واقعی آن را اداره نمی کند، چگونه می خواهد از محصولات یا خدمات شما استفاده کند و برای شما درآمدزا باشد؟ پس فالوورهای فیک جز اینکه تعداد فالوورها را بالاتر ببرند، سودی برای شما ندارند.
علاوه بر اینکه فالوورهای فیک نمی توانند از محصولات یا خدمات پیج شما خرید کنند یا با محتوای شما تعامل داشته باشند، توسط الگوریتم اینستاگرام هم شناسایی می شوند؛ همین مسسئله باعث جریمه شدن پیجتان توسط اینستاگرام می شود. به این ترتیب به تدریج آمار پیجتان افت می کند و حتی معدود فالوورهای واقعی خود را هم از دست می دهید.
بر اساس گفته های بالا فقط فالوورهایی برای شما سودآور هستند که بتوانند به شکل عادی فعالیت کنند، با محتوای شما تعامل داشته باشند و از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. به همین دلیل است که می گوییم برای کسب درآمد از اینستاگرام شما قطعاً به فالوور واقعی و فعال نیاز دارید.
چرا خرید فالوور فعال ممکن نیست؟
در تعریف فالوور فعال اینستاگرام گفتیم که پیج هایی هستند که توسط اشخاص واقعی اداره می شوند و با محتوای پیج شما تعامل دارند. حالا فکر می کنید خرید چنین فالوورهایی ممکن است؟ مسلماً جواب منفی است؛ چرا که شما نمی توانید افراد واقعی را مجبور به فالو کردن یک پیج خاص بکنید. حتی اگر این کار نشدنی هم ممکن شود، نمیتوان این فالوورها را مجبور به تعامل در پیج کرد. چون کاربران می توانند هر پیجی را هر زمان که خواستند، فالو یا آنفالو کنند؛ همچنین تعامل آن ها در پیج نیز کاملاً اختیاری است. پس فقط فالوورهای فیک قابل خرید هستند که عملاً هیچ سودی برای شما نخواهند داشت.
⚠ هشدار: برخی سایت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرامی سرویسی با عنوان “خرید فالوور فعال اینستاگرام” ارائه می کنند و برای جبران تعاملی که کاربران از فالوورهای فعال انتظار دارند، از این ترفند استفاده می کنند: پس از این که کاربران از سرویس “فالوور فعال اینستاگرام” خرید می کنند، این سایت ها با زدن لایک فیک سعی دارند نشان دهند که لایک ها از سمت فالوورهای خریداری شده صورت گرفته است. در حالی که چنین نیست!
چگونه سریع فالوور فعال جذب کنیم؟
اگر برای مدتی در اینستاگرام تولید محتوا کرده باشید، احتمالاً با سختی های جذب فالوور واقعی و فعال آشنا هستید. جذب فالوورهایی که به موضوع پیج شما علاقه مند باشند و تعامل قابل قبولی هم نسبت به محتوای شما از خود نشان دهند، زمانبر است. سختی جذب فالوور فعال مخصوصاً در اوایل راه اندازی پیج بیشتر احساس می شود. با این حساب اگر کسی بخواهد پیجی در اینستاگرام راه اندازی کند که فالوورهای فعال زیادی داشته باشد و از آن به درآمد برسد، باید چند سال تلاش کند و بعد از آن کسب درآمد کند؟
بهترین روش برای داشتن پیجی با فالوور فعال زیاد، خرید پیج اینستاگرامی است که فالوورهای خود را به صورت طبیعی و با تولید محتوا افزایش داده است. در این صورت می توانید در کوتاه ترین زمان صاحب پیجی شوید که تعداد زیادی فالوور فعال دارد.
پس از خرید پیج اینستاگرام با فالوور فعال می توانید در این پیج ها به تولید محتوا بپردازید یا اگر موضوع پیج با زمینه فعالیت شما متفاوت است، می توانید پیج کاری خود را در این پیج ها تبلیغ کنید تا در اثر افزایش آمار بازدید به اکسپلور راه پیدا کنند. اگر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، تیم پشتیبانی ما آماده است تا به صورت رایگان به شما در این زمینه مشاوره دهد.
نتیجه گیری
داشتن فالوور فعال اصلی ترین شرط فعالیت موفق در اینستاگرام و درآمدزایی از این شبکه اجتماعی است. اگر با مفهوم فالوور فعال اینستاگرام آشنا نیستید، از ابتدا تا انتهای این مقاله را با دقت بخوانید و نکات گفته شده در آن را به کار ببرید. در این مقاله علاوه بر توضیح مفهوم فالوور فعال، نحوه جذب سریع این فالوورها نیز آموزش داده است. امیدواریم مطالب این مقاله برایتان مفید واقع شده باشند. اگر سوال یا نظری در اینباره دارید، لطفاً در بخش نظرات با ما و سایر کاربران در میان بگذارید!
چگونه فالوور فعال داشته باشیم؟
اینستاگرام در یک ماه اول معرفی خود توانست یک میلیون کاربر به دست آورد. این شبکه ی اجتماعی قدرتمند با سرعتی باورنکردنی در جهان مورد استقبال قرار گرفت. امروزه بسیاری از کسب و کارها و حتی اشخاص در حال کسب درآمد بالا از این شبکه هستند. اما این که در اینستاگرام چگونه فالوور فعال داشته باشیم، سوالی اساسی برای بسیاری از کاربران است. در این مطلب به بررسی اهمیت اینستاگرام و روش های کاربردی برای فعال شدن فالوورها خواهیم پرداخت.
معرفی اینستاگرام، خانه دوم مجازی!
اگرچه اینستاگرام برای بسیاری شناخته شده است، اما معرفی کوتاه و بررسی برخی حقایق درباره آن خالی از لطف نیست. این شبکه اجتماعی محبوب در سال 2010 به صورت رایگان منتشر شد. رشد سریع و افزایش عجیب کاربران آن باعث شد در سال 2012 به مبلغ یک میلیارد دلار توسط فیسبوک خریداری شود. طبق آمار، کاربران فعال روزانه این اپلیکشین در سال 2020 از مرز یک میلیارد نفر عبور کرده است.
اینستاگرام طی چند سال اخیر مدام در حال ارتقای قابلیت های خود بوده است. به عنوان مثال در ابتدا فقط توانایی ارسال عکس داشتید. بعدها ویدیوهای 15 ثانیه ای به آن اضافه شد. کمی بعدتر این عدد به یک دقیقه افزایش یافت. این روند به روزرسانی مداوم همواره کاربران این نرم افزار را بیش از پیش غرق خود کرده است. برخی از مهم ترین قابلیت های اینستاگرام که باید بدانید:
- امکان درج عکس با فیلترهای زیبا به همراه توضیحات
- آپلود ویدیو یک دقیقه ای به همراه متن و توضیحات
- گالری ترکیبی از عکس و ویدیو تا 10 آیتم
- استوری یا پست های 24 ساعته به صورت نامحدود
- بخش جدید تلویزیونی یا IGTV با امکان آپلود ویدیوهای بلند
قابلیت های اینستاگرام به این موارد محدود نمی شود. به عنوان مثال در بخش استوری انواع ابزارها برای افزایش تعامل با مخاطبین در نظر گرفته شده است. در این مقاله قصد معرفی راه های افزایش فالوور را نداریم، بلکه به دنبال افزایش تعامل فالوورهای فعلی با صفحه شما هستیم. لذا مهم ترین تکنیک ها را به شما معرفی می کنیم:
مهم ترین تکنیک ها
1- کپشن (توضیحات زیر پست ها) را فراموش نکنید
بسیاری از افراد تصور می کنند کپشن پست ها خوانده نمی شود. این تصور به دلیل عدم آشنایی با رفتارهای مخاطبین است. اگر شما کپشن خود را با جمله ای نه چندان جذاب شروع کنید، ممکن است کاربر به مطالعه ادامه ی آن ترغیب نشود.
به صورت پیش فرض در اینستاگرام، فقط کلمات ابتدایی توضیح زیر پست دیده می شود. به همین دلیل در این کلمات اولیه باید به گونه ای بنویسید که کاربر را جذب توضیح خود کنید. به عنوان مثال اگر یک ویدیو درباره پخت غذا و آشپزی گذاشتید دو نوع کپشن نویسی مختلف به شکل زیر است:
- آموزش پخت قرمه سبزی. برای پخت قرمه سبزی ابتدا گوشت و…
- 4 ترفند برای پخت یک قرمه سبزی عالی! سلام دوستان (شکلک) …
در حالت اول بدون هیچ هیجانی یک دستور پخت خشک و ساده توضیح داده شده است. باید بدانید کاربران در دنیای اینستاگرام فقط جذب موارد هیجان انگیز می شوند. اما در مورد دوم شما به گونه ای رمزآلود با افزودن چاشنی صمیمیت صحبت را شروع کردید. مورد دوم جذابیت بیشتری برای افراد دارد چراکه ارزش بیشتری (یادگیری 4 ترفند) را به موضوع اصلی اضافه می کند.
- در کپشن نویسی مخاطبان را دوستان و به شکلی صمیمی خطاب کنید.
- استفاده از شکلک ها (اموجی) را هرگز فراموش نکنید.
- از استفاده بیش از حد هشتگ بین متن خودداری کنید.
- حتما مخاطبان را به مشاهده و معرفی پیج به دیگران دعوت کنید.
- از یک ساختار مشخص برای پایان کپشن نویسی استفاده کنید.
2- برای پست هایتان قالب طراحی کنید
طراحی قالب مشخص برای صفحه جلوه ای بسیار زیبا به آن می بخشد. این قالب کم کم تبدیل به امضای شما در محیط اینستاگرام خواهد شد. منظور ما از قالب، نوشته های زرد یا درج آدرس صفحه بر روی پست ها به شکلی آزاردهنده نیست. قالب گرافیکی باید دارای یک رنگ مشخص یا یک طرح ویژه که نشان دهنده هویت شما در اینستاگرام است باشد.
روش طراحی گرافیکی: در نرم افزار Photoshop، یک فایل مربعی شکل به ابعاد فرضا 1000*1000 ایجاد کنید. طرح گرافیکی مدنظر خود را برای استفاده در تمامی پست ها روی آن پیاده کنید. این طرح می تواند شامل یک کادر با بخش مشخصی برای عنوان پست باشد. هم چنین در این فایل بخش مشخصی برای نام و آدرس صفحه با فونت و ابعاد ظریف در نظر بگیرید. بعد از اتمام طراحی باید پس زمینه را حذف کرده و از قالب به دست آمده بر روی تمامی عکس ها و ویدیوها استفاده کنید.
روش استفاده در ویدیو: برای استفاده از این طرح به نرم افزاری مثل Premier نیاز دارید. نرم افزار Premier توانایی استفاده از فایل های فتوشاپ را دارد. توجه داشته باشید، آن چه که به عنوان کاور ویدیو در اینستاگرام نمایش داده می شود، به صورت پیش فرض فریم اول یا یک فریم انتخابی است. لذا کافیست کاور ویدیو را تنها روی یک فریم از ویدیو قرار دهید.
3- نظرات و پیام های مخاطبان را جدی بگیرید
هدف از تولید محتوا در اینستاگرام جلب نظر مخاطبین صفحه است. لذا عدم توجه به نظرات و پیام های آن ها باعث افت کار شما خواهد شد. بسیاری اوقات نظرات و پیام های کاربران، اشتباهات و ایرادات کار شما را مشخص می کند. هرگز از پذیرفتن اشتباهات خود فرار نکنید. در عوض، با لحنی صمیمی و همراه با تشکر، تمامی پیام ها و نظرات را پاسخ دهید.
4- استراتژی و برنامه زمان بندی برای تولید محتوا تهیه کنید
هدف گذاری و برنامه ریزی برای تولید محتوا در اینستاگرام، تاثیر زیادی بر اعتماد و جلب نظر مخاطبان شما دارد. هم چنین الگوریتم های اینستاگرام، صفحات فعال را بیش از دیگران نمایش می دهد. استراتژی شامل تعیین هدف شما، مشخص کردن شخصیت مخاطبان و نیازهای آن ها و هم چنین برنامه ریزی و ارزیابی است. این مفاهیم به اختصار توضیح داده می شود:
استراتژی شبکه اجتماعی: اگر محتوای تصادفی ایجاد کنید، افراد تصادفی را جذب می کنید که به شما اهمیت نمی دهند. این افراد تماشاگر و رهگذر خواهند بود. آن ها با صفحه شما تعاملی نمی کنند. استراتژی شامل این است که بدانید برای چه قشری از جامعه محتوا تولید می کنید و چه هدفی از این کار دارید.
زمان بندی: ضرورتی ندارد هر روز پست بگذارید. اما اگر قرار بر انتشار دو روز در میان دارید حتما به آن متعهد باشید. منتشر نشدن پست منجر به فراموش شدن شما بین مخاطبان می شود.
ارزیابی: اینستاگرام با معرفی صفحات Business امکان آنالیز و تحلیل تک تک بخش های صفحه را به حرفه ای های اینستاگرام داد. این آنالیز (Insights) از سه بخش کلی تحلیل صفحه، تحلیل مخاطبان و تحلیل محتوا تشکیل شده است. با استفاده از این قسمت، به درک عمیقی از عملکرد خود خواهید رسید. بهترین پست ها را شناسایی کنید و دلایل موفقیت آن ها را بیابید.
5- چالش برگزار کنید و معروف شوید
کاربران اینستاگرام به شکلی باورنکردنی به چالش علاقه مند هستند یک چالش موفق باید ایده جدید و جذابی داشته باشد. بسیاری از آن ایده ها بسیار ساده هستند. یک سوال بپرسید، یا یک جایزه تعیین کنید. روش های مختلفی برای برگزاری چالش اینستاگرامی وجود دارد. پاسخ به چالش می تواند در قالب نظر دادن کاربران یا ارسال عکس و ویدیو و… باشد. در ادامه به طور مثال برخی ایده ها را به شما معرفی می کنیم:
- بهترین دوست خود را زیر این پست تگ کنید
- هرکسی تعداد بیشتری افراد را تگ کند برنده است
- یک سلفی بدون آرایش منتشر کنید (برای خانم ها)
- نظر شما درباره موضوع …. چیست؟ (یک موضوع دل خواه)
تمامی این ایده ها بر مبنای تشویق مخاطبین به فعال بودن و تعامل بیشتر طراحی می شود. لذا اگر می خواهید بدانید چگونه فالوور فعال داشته باشیم، یک راه اساسی برگزاری چالش است.
6- غیرعادی باشید!
بسیاری از افراد مشهور در اینستاگرام رفتارهای غیرعادی از خود نشان داده اند. اگرچه این روش برای کسب و کارها توصیه نمی شود. اما برای برندسازی شخصی روشی کارامد است. سرگرمی و دریافت حس خوب مهم ترین هدف مردم برای استفاده از اینستاگرام است. می توانید با یک ویدیوی غیرعادی یک شبه در کل کشور دیده شوید. مردم را بخندانید یا آن ها را با حقایق عجیب آشنا کنید. اما همیشه، نکات ایمنی را رعایت کنید!
کلام آخر: چگونه فالوور فعال داشته باشیم
شبکه اجتماعی اینستاگرام به شکلی عجیب از مرز یک میلیارد کاربر فعال عبور کرده است. این فضا برای فعالیت و دیده شدن فرصتی استثنایی برای همه به وجود می آورد. برای موفقیت در اینستاگرام باید فالوورهای شما فعال باشند. لذا با فعالیت بدون هدف و نشناختن تکنیک های این کار موفقیت شما تضمین نمی شود. در این مطلب به 6 روش کلیدی برای موفقیت در اینستاگرام و جذب فالوور فعال پرداختیم.