5 نکته مهم از راهنمای بازبینی شده SEO برای شروع گوگل
1. لینکهای غنی از موضوع
مفید بودن برای خوانندگان یک رویکرد عملی برای محتوای وب است. آزمایش اخیر ضد اعتماد گوگل نشان داد که تعاملات کاربر یک تأثیر قوی در رتبه بندی الگوریتم گوگل است که به نام Navboost شناخته می شود. پتنتی که ممکن است در مورد Navboost باشد، توضیح میدهد که چگونه تعاملات کاربر امتیازی در سطح سند ایجاد میکند که میتواند به رتبه بهتر سایت کمک کند. این بدان معناست که ایجاد سندی که سیگنالهای تعامل مثبت کاربر را تشویق میکند، ممکن است به رتبه بهتر سایت کمک کند (در مورد آنچه که ممکن است پتنت Navboost باشد بخوانید).
“درباره نحوه ساخت و ارسال نقشه سایت بیشتر بیاموزید.”
نسخه جدید به همین صفحه مانند این پیوند دارد (کلمات پیوند شده به صورت پررنگ):
“اگر شما برای یک چالش فنی کوچک آماده هستید، همچنین می توانید یک نقشه سایت ارسال کنید— که فایلی است که حاوی تمام URL های سایت شما است که به آنها اهمیت می دهید.”
پیوندهای داخلی غنی از موضوع، روشی مفید برای خرید بک لینک داخلی به یک صفحه وب دیگر است که برای خوانندگان مفید است، زیرا زمینه پیوند موضوعی است که منطقی تر از پیوند دادن به صفحه وب دیگری است که زمینه ندارد. .
2. ساختار صفحه منظم
واضح ترین تغییر این است که راهنمای استارت در مقایسه با نسخه قدیمی چقدر کوتاهتر است. صفحه اصلی وب تقریباً شامل 8639 کلمه بود. سند به روز شده شامل حدود 4058 کلمه است. نسخه جدید راهنمای شروع SEO 53 درصد کوچکتر از نسخه اصلی است. علاوه بر این، نسخه اصلی شامل 92 عنصر عنوان، از H1 تا H5 بود. سند به روز شده شامل 27 عنصر عنوان از H1 تا H3 است. بخش جالب این است که راهنمای استارت تا 53 درصد کاهش یافته است، اما استفاده از عناصر عنوان تا 71 درصد کاهش یافته است.
3. موضوع محور
دلیل اینکه در راهنمای شروع اصلاح شده SEO از عنوان کمتر استفاده می شود این است که دیگر زیرمجموعه های زیرمجموعه را پوشش نمی دهد. نسخه قدیمی از 31 عنصر عنوان H4 و 12 عنصر عنوان H5 استفاده می کرد. نتیجه ساختار صفحه وب جدید این است که نسخه به روز شده بیشتر بر روی موضوع متمرکز شده است و اطلاعات لازم را ارائه می دهد و در عین حال به خوانندگان این امکان را می دهد که فروش بک لینک مرتبط با زمینه را به صفحه وب دیگری با اطلاعات بیشتر دنبال کنند. قالب کوتاهتر درک کامل موضوع را به عنوان یک سند متمرکز برای خواننده آسانتر میکند. تعداد موضوعات پوشش داده شده در صفحه وب جدید تقریباً مشابه صفحه وب قدیمی است (جدید = 11 موضوع / قدیمی = 12 موضوع). تفاوت اصلی در تمرکز بیشتر روی موضوع است. اینها موضوعات اصلی صفحه وب جدید هستند:
[H2] How does Google Search work? [H2] How long until I see impact in search results? [H2] Help Google find your content [H2] Organize your site [H2] Make your site interesting and useful [H2] Influence how your site looks in Google Search [H2] Add images to your site, and optimize them [H2] Optimize your videos [H2] Promote your website [H2] Things we believe you shouldn't focus on [H2] Next steps
در اینجا موضوعات اصلی نسخه قبلی صفحه وب آمده است:
[H2] Who is this guide for? [H2] Getting started [H2] Help Google find your content [H2] Tell Google which pages you don't want crawled [H2] Help Google (and users) understand your content [H2] Manage your appearance in Google Search results [H2] Organize your site hierarchy [H2] Optimize your content [H2] Optimize your images [H2] Make your site mobile-friendly [H2] Promote your website [H2] Analyze your search performance and user behavior
فقط پنج موضوع به راهنمای شروع جدید منتقل شد:
-
-
Help Google find your content
-
Organize your site
-
Make your site interesting and useful (subtopic in old version)
-
Avoid distracting advertisements (subtopic in old version)
-
Promote your website
-
اینها موضوعات حذف شده به عنوان موضوعات اصلی هستند:
[H2] Who is this guide for? [H2] Getting started [H2] Tell Google which pages you don't want crawled [H2] Help Google (and users) understand your content [H2] Manage your appearance in Google Search results [H2] Optimize your content [H2] Optimize your images [H2] Make your site mobile-friendly [H2] Analyze your search performance and user behavior [H2] Additional Resources
4. مختصر گاهی اوقات بهتر از جامع است
زمینه مطالعه مقاله در دستگاه تلفن همراه نحوه مصرف محتوا را کاملاً تغییر داده است. محتوا بر اساس نیاز به دانستن مصرف می شود. قبل از موبایل، جستجوی چیزی در اینترنت بدون نیاز به بلند شدن و رفتن به نزدیکترین رایانه رومیزی یا لپ تاپ غیرممکن بود. اکنون، هر اطلاعاتی که نیاز باشد، مهم نیست که چقدر بی اهمیت باشد، تنها چند کلیک فاصله دارد و آنچه لازم است همیشه یک مقاله جامع نیست. با کنار گذاشتن راحتی محتوای هر زمان/هرجا، برای خواندن یک مقاله طولانی، صدها بار پیمایش ناخوشایند است. چیزی که صفحه وب جدید انجام می دهد، مصالحه ای برای ارائه یک صفحه وب دقیقاً در مورد موضوع است که بدون طولانی بودن غیر واقعی، جامع نیز باشد.
5. عناصر تصویر مشابه
در نهایت، تصاویر موجود در صفحه وب جدید دارای رنگها و طرحهای مشابهی هستند. نسخه قدیمی رنگهایی داشت که بسیار متفاوت بودند، یکی زرد، دیگری قرمز روشن و دیگری عکسهایی در آن بود. بسیاری از تصاویر احساس می کردند که بازیکنان تیم های مختلف هستند، مانند هم تیمی هایی که لباس های مختلف پوشیده اند. حتی اگر از تصاویر استوک استفاده می کنید، انتخاب تصاویر از همان هنرمند به ارتقاء حس انسجام در صفحه وب کمک می کند. صفحه وب جدید، به دلیل اینکه تصاویر دارای رنگهای مشابه هستند، کل صفحه وب را متمرکزتر میکند و حرفهای بودن را ایجاد میکند که به نوبه خود میتواند اعتماد را القا کند.
غذای آماده
احتمالاً غذاهای آماده بیشتری وجود دارد اما این موارد برای من برجسته است: