زنان کارآفرین اغلب زنان سالم تری هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

شرایط و نحوه بازنشستگی زنان شاغل چگونه است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین به نقل از سلامتی دی نیوز، مطالعه ای که بر روی بیش از 4600 زن شاغل در ایالات متحده انجام شد، نشان داد که کسانی که کارآفرین آنها معمولا بیشتر ورزش می کنند و کمتر در معرض چاقی یا فشار خون بالا یا دیابت هستند.

به گفته کارشناسان، این یافته ها ثابت نمی کند که خوداشتغالی منجر به سلامت بهتر می شود. دکتر”کیمبرلی ناراینمحقق ارشد دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو گفت: «اما این سوال را مطرح می‌کند که آیا جنبه‌های خاصی از کارآفرینی می‌تواند به سلامت قلب زنان کمک کند یا خیر.

مطابق با نارایناین نوع ساختار کاری می تواند به زنان اجازه دهد که آزادی بیشتری در طول روز کاری داشته باشند، به عنوان مثال، برخی ورزش ها.

او گفت: “بیماری قلبی قاتل شماره 1 زنان است که بسیاری از مردم متوجه آن نیستند.”

از آنجایی که افراد زمان زیادی را در محل کار می گذرانند، مهم است که بدانیم چگونه محیط کار می تواند از افراد در یک سبک زندگی سالم حمایت کند.

این یافته ها بر اساس یک نظرسنجی بهداشتی در سال 2016 از بزرگسالان ایالات متحده است که شامل 4624 زن شاغل بود: 16 درصد. کارآفرین همان، در حالی که دیگران می گویند آنها برای افراد دیگر استفاده می شود.

به طور کلی، زنان کارآفرین فعالیت بدنی بیشتری دارند. همچنین کمتر احتمال دارد که چاق باشند یا فشار خون بالا یا دیابت داشته باشند.

زنان کارآفرین آنها همچنین 30 تا 43 درصد کمتر در معرض فشار خون بالا یا دیابت بودند و 68 درصد بیشتر احتمال داشت که حداقل دو بار در هفته ورزش کنند.

به گفته محققان، خوداشتغالی ممکن است مزایای سلامتی داشته باشد: زنانی که رئیس خودشان هستند ممکن است بیشتر کار کنند، اما در مورد زمان و مکان کار نیز استقلال بیشتری دارند.

دکمه بازگشت به بالا