رویداد پیداشو؛ قصه کسانی که به لحظه‌های خود نور می‌تابانند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رویداد پیداشو؛ قصه کسانی که به لحظه‌های خود نور می‌تابانند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، منشأ این رویداد گولک برای شعارهای برند مایلیدی این با همان عنوان بازگشته است. گولکبا هدف اعلام موجودیت زنان، تلاش می‌کند تا جهانیان را از مسئولیت‌ها و بارهایی که بر دوش زنان است آگاه کند و آنان را تشویق و همراهی کند تا جامعه‌ای متعادل ایجاد کند که در آن توانایی‌های زنان برجسته شود. .

اولی نمایش گولک بر اساس برند مایلیدی برگزار شد، این یک تجربه چند ساعته از سخنرانی افرادی است که در جاده ها شکوفا می شوند و از قله های زندگی صعود می کنند. داستان هایی از افرادی که لحظه ها را روشن می کنند و تجربیات و دستاوردهای خود را با مخاطبان در رویداد به اشتراک می گذارند.

این روایت به زنان یادآوری می کند که هر لحظه از زندگی می تواند یک فرصت باشد برای ملاقات و حق چاپ خودی ها خیلی خوب، خوب

نمایش گولک در اولی قدم توسط شیرین پارسی، مینا کامران و مهسا تهذیبی برگزار شد.

مهسا تهذیبی از فعالان اجتماعی حوزه ناشنوایی و آسیب شنوایی است که در سال های اخیر تلاش زیادی در جهت بهبود امور اجتماعی و زیستی، آگاهی بخشی و تقویت این قشر انجام داده است. در این رویداد، او مسیر خود را برای یافتن پاسخ برای سؤالات قدیمی به اشتراک گذاشت و بر اهمیت دسترسی برای افراد ناشنوا تأکید کرد.

شیرین پارسی فارغ التحصیل رشته ادبیات فرانسه است که در سال 1358 برای شروع کار کشاورزی به ایران بازگشت و در سال 1362 به عنوان کشاورز نمونه کشور انتخاب شد. در این گفتار شیرین ارسی او توضیح می دهد که چرا به عنوان یک زن کشاورز به مفهوم موفقیت و موفقیت توجه دارد.

مینا کامران، تسهیلگر اجتماعی در جوامع روستایی و موسس شروع دهکده است. وی معتقد است با رشد اقتصادی جوامع روستایی می توان از مهاجرت هایی که منجر به حاشیه نشینی می شود جلوگیری کرد. سخنرانی خانم کامران در اولی نمایش گولکهمراه با کشف ابعاد جدید زندگی در طول مسیر پیچ کامل و خم شد. او در این نمایش به ایفای نقش پرداخت ارتباط اقتصاد روستایی رشد این جوامع را در نظر می گیرد.

قبلا از این برند مایلیدی با شعار “خودت را در جاده پیدا کن” خانم کشور سماک‌نژاد همراه با سرعتی سریع از جبهه چهار تا قله دماوند، با استقبال خیل عظیمی از مخاطبان شبکه های اجتماعی مواجه شد.

نمایش گولک بر اساس برند مایلیدی با هدف ساختن بستری برای شنیدن قصه های زنان سرزمینمان از خیابان برای ملاقات، که شکوفا می شود و رشد می کند. این برند همچنین قصد دارد این رویداد را میزبانی کند گولک روبرو شدن دائما و دوره را ادامه دهید. برای مشاهده محتوای کامل این رویداد می توانید به ادامه مطلب بروید سایت اینترنتیاینستاگرام یا آپارات مایلیدی واکا نسخه اقتباس شده برای ناشنوایان و کم شنوایان با ترجمه زبان اشاره نیز در پلتفرم آپارات موجود است.

دکمه بازگشت به بالا