اتوبان‌ها محل تمرین‌مان است / به مارشال اعتماد نمی‌کنم

اتوبان‌ها محل تمرین‌مان است / به مارشال اعتماد نمی‌کنم

میجیک/ اصفهان دواتلون ملی پوش بانوان که در لیگ اتومبیل رانی امسال شرکت می کند، گفت: ما مکان خاصی برای آموزش دوچرخه نداریم و باید بدون مراقبت در چهارراه ماشین های سنگین دوچرخه سواری کنیم.

زهرا رئیسی پس از کسب نتایج خوب در لیگ برتر دوچرخه سواری بانوان و کسب عنوان قهرمانی با تیم برج پلیمر در مرحله اول این مسابقات، در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: رشته اصلی من دوگانه است اما امسال با برج پلیمر. تیم در مسابقه دوچرخه سواری من در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردم. از آنجایی که اولین بار است که در مسابقه دوچرخه سواری شرکت می کنم، شرایط مسابقه را خوب و سطح مسابقات را بالا می دانم.

وی افزود: مسابقات و مسابقات دوچرخه سواری در این رشته ندارم اما در حال حاضر مربیان و داوران از سطح خوبی برخوردار هستند.

این ملی پوش شرایط بازی در کشور را سخت دانست و گفت: شرایط مسابقه به خصوص برای بانوان در ایران بسیار سخت است. این یک رشته خطرناک است، زیرا هیچ مسیر مشخصی برای آموزش وجود ندارد، ما باید در بزرگراه ها و بزرگراه هایی که وسایل نقلیه سنگین هستند تردد کنیم. این زمانی است که هنگام دوچرخه سواری به اسکورت نیاز داریم.

رئیسی از هزینه بازی می گوید و می گوید: این رشته مانند دواتلون بسیار گران است و تجهیزات را به قیمت دلار می خریم. یک دوچرخه حرفه ای خوب حداقل 50 تا 60 میلیون می ارزد. همینطور برای دوچرخه بهتر تا 100 میلیون تومان هزینه بالاتری لازم است. همچنین اگر قسمتی از دوچرخه آسیب ببیند هزینه زیادی برای تعمیر آن خواهد داشت.

وی با اشاره به رقابت مهم پیش از تیم دوگانه خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی دوگانه کمتر از یک ماه دیگر در آمریکا برگزار می شود و چهار تیم از ایران شامل 2 زن و 2 مرد در این مسابقات حضور خواهند داشت. . امیدوارم بتوانیم پرچم ایران را در سراسر جهان به اهتزاز در آوریم.

رئیسی یکی از آخرین بازدیدکنندگان از این رویداد ورزشی گفت: این نمایشگاه خوبی است، اما می‌توان آن را با تمرکز بیشتر بر ورزش و تجهیزات برگزار کرد. با این حال، در برخی از غرفه‌های نمایشگاه امسال، برخی از غرفه‌ها بودند که ربطی به ورزش نداشتند. شخصاً انتظار خیلی بیشتری از نمایش داشتم، اما متأسفانه نیازی به بازخورد نبود و شرکت کنندگان کمی داشتند.

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده در مسابقات قهرمانی کشور تصریح کرد: من و خانم ها نصر و نوروزی 3 نفر برتر این مسابقات بودیم و مارشال موتور یک دور اضافه در این مسابقات گرفت. این نتیجه کلی را تغییر داد و افرادی که به سکو رسیدند تغییر کردند. بگذارید چهار رقیب روی سکوی اول بایستند. این شرایط برای ما به عنوان بازیکنان درجه یک سخت بود، بنابراین با یک داور و مارشال که قبلا در خانه بود.

رئیسی ادامه داد: با این اتفاق من راند آخر را پشت سر گذاشتم و با داور صحبت کردم. نوروزی هم از دور رقابت ها کنار رفت و در نهایت نتیجه تغییر کرد. برای ورود به این مسابقات به سختی وارد شدم و بعد از این اتفاق از نظر روحی خسته شدم. متأسفانه، اگر درست غذا نمی‌خوردم، قطعاً از سکو بالا می‌رفتم. این تجربه ای است که ما به حرف های ماشین های مارشال و داوران باور نداریم و روی خودمان تمرکز می کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا