تیم ملی بسکتبال زنان اردوی تدارکاتی تیمی باشگاهی شد!

پایان دیدارهای معوقه لیگ بسکتبال زنان/ صعود ۸ تیم به دور دوم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان بهمن گفت: به دلیل حضور پرتعداد ملی پوشان در تیم شیمیدر قم، بازی تیم ملی در جام ملت های آسیا محل تمرین این تیم بود و تحت تاثیر قرار گرفت. عملکرد در لیگ

به گزارش میجیک، لیگ برتر بسکتبال بانوان برتر پیش از آغاز سال جدید با قهرمانی شیمیدر قم به پایان رسید و گروه بهمن نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و با یک برد و سه شکست در فینال نایب قهرمان شد.

نازی طائرپور درباره عملکرد این تیم در فینال و از دست دادن قهرمانی به میجیک گفت: ابتدا از پنج بازی سه راه رفتیم و بازیکنان خسته بودند. چند تا جایگزین هم داریم در حالی که شیمیدر هنوز خوبه و مربی تیم هر وقت بخواد عوض میشه و انرژی تقسیم میشه. مشکلات روانی بیشتر روی کار ما تأثیر می گذارد و ضربات ما امتیازی نمی گیرد. شیمیدر هفت ملی پوش و دو بازیکن خارجی دارد و بهتر از ما بازی می کند. با این حال مطمئنا خودمان را در بین دو تیم برتر حفظ می کنیم.

او در مورد کیفیت لیگ فصل گذشته گفت: «این خیلی جالب نیست زیرا تیم هماهنگ نیست. شروع لیگ مصادف شد با انتقال تیم ملی به جام ملت های آسیا که تقریباً یک اردوی تمرینی شیمیدر بود زیرا هفت ملی پوش داشت. برای آنها خیلی خوب بود چون چند بازی مقابل یک تیم خارجی انجام دادند و آماده بودند اما تیم دیگر به دلیل وقفه در لیگ از هم پاشید.

سرمربی گروه بهمن در ادامه با بیان اینکه در صورت پخش ملی پوشان از تیم های مختلف کیفیت مسابقات بهتر می شد، ادامه داد: در شیمیدر هفت ملی پوش و در اکسون پنج تیم حضور داشتند اما سایر تیم ها ملی پوش نداشتند. لباس فرم و این اصلا جالب نیست. این دیدار با اختلاف زیادی به پایان رسید و تیم برنده از قبل مشخص بود، در حالی که در لیگ گذشته شرایط بهتر بود و برنده پیش از این مشخص نبود. متأسفانه قوانینی در مورد تعداد بازیکنان تیم ملی نداریم، اما بهتر است در فصل آینده سهمیه ای برای جذابیت لیگ وجود داشته باشد.

او در مورد اینکه چگونه فینال ها در سه بازی از پنج بازی پیروز شدند، گفت: “ما هنوز آن را تجربه نکرده ایم.” خیلی جالب بود ولی فاصله مسابقات خیلی کم بود و دخترا انرژی کمتری می آوردند. ما فرصتی برای بهبودی نداریم زیرا می خواهیم مسابقات قبل از عید تمام شود.

طائرپور با بیان اینکه در فصل گذشته بازیکنان زیادی مصدوم شدند، تاکید کرد: یکی از دلایل آن فشردگی مسابقات در مرحله پلی آف است، زیرا زمانی که بین بازی ها یک روز فاصله باشد، بازیکنان خسته و مصدوم می شوند. ما هرگز این همه بازیکن مصدوم و افرادی که اینقدر خوب و باارزش هستند نداشتیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا