تنها ۱۰ درصد قراردادمان را گرفته‌ایم/ پیگیری کردیم اما تاثیر نداشت

صدرنشینی نفت آبادان در گروه دوم لیگ‌برتر بسکتبال زنان

سرمربی تیم بسکتبال بانوان اکسون گفت: 60 درصد از مبلغ قرارداد این تیم باید قبل از پلی آف پرداخت شود اما تنها 10 درصد آن پرداخت می شود.

به گزارش میجیک، مرحله رده بندی لیگ برتر بسکتبال بانوان بین تیم های اکسون تهران و نفت آبادان برگزار شد و اکسون با دو برد از سه دیدار در جایگاه سوم قرار گرفت.

آزاده زمانپور، سرمربی اکسون در گفت وگو با میجیک، درباره نرسیدن به فینال لیگ گفت: هر دو تیم فینالیست بازیکنان خارجی دارند. در لیگ بانوان، بازیکنان خارجی از همان مرحله بسیار تاثیرگذار هستند. اگر بازیکن خارجی داشته باشیم جزو فینالیست ها و احتمالا قهرمان می شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم شما تمایلی به جذب بازیکن خارجی ندارد، گفت: از ابتدا قصد داشتیم بازیکنان خارجی جذب کنیم اما وضعیت مالی باشگاه نامناسب بود.

زمانپور در خصوص مشکلات مالی این تیم و عدم دریافت قرارداد گفت: باشگاه اکسون به دلیل مشکلات مالی هیچ تعهدی در قبال بازیکنان ایرانی و جذب بازیکن خارجی نداشته و تنها 10 درصد از قراردادهای ما پرداخت شده است. ، 60 درصد قرارداد را باید دریافت کنیم. ما خیلی تلاش کردیم و پیگیر بودیم، اما باشگاه هیچ الزامی نداشت و جوابی دریافت نکرد. باید صبر کنیم. باشگاه می خواهد پرداخت کند اما هیچ الزامی ندارد و ما تا الان می دانیم و منتظریم.

او گفت: «سال گذشته لیگ بهتری نسبت به امسال داشتیم زیرا اسپانسرهای بهتر و تیم‌ها و بازیکنان خارجی بیشتر بود. هر چه اسپانسر در بسکتبال قوی تر باشد، لیگ پویاتر و با کیفیت تر خواهد بود. امسال متاسفانه تعدادی از اسپانسرهای خوب پارسال مثل مهرام، نارسینا و نامی نو را از دست دادیم. اگر برگردد و اسپانسرهای قوی تری بیایند، کیفیت بهتر می شود.

سرمربی تیم بانوان اکسون در مورد نحوه برگزاری مسابقات حذفی، رده بندی و فینال که طی آن چندین دیدار برای تیم برنده برگزار شد، گفت: این توافقی است که در سریال بین مربی و مربی و باشگاه انجام شده است. به این نتیجه رسید.» اتفاقاً باشگاه های بزرگ می خواهند بازی های بیشتری انجام دهند. من هم خوب هستم، زیرا هر چه بازی های لیگ بیشتر باشد، بسکتبال بهتر است.

تعدادی از مربیان و بازیکنانی که از نحوه برگزاری مسابقات انتقاد کردند، گفتند: «این موضوع در روز قرعه کشی اعلام شد. برای من سوال است که چرا مربیان و نمایندگان باشگاه در زمان نظرسنجی سکوت می کنند یا ممتنع یا رای می دهند اما در طول مسابقه همه شاکی و انتقاد می کنند. این درست نیست و باید با آگاهی وارد جلسه شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا