ملی‌پوش هندبال: بازی با قزاقستان حکم دیدار تدارکاتی را داشت

قزاقستان

ملی‌پوش هندبال: بازی با قزاقستان حکم دیدار تدارکاتی را داشت

یکی از اعضای تیم ملی هندبال دختران جوان گفت: بازی اول در هر تورنمنت قطعاً سخت است، بازی با قزاقستان برای ما مانند یک بازی تدارکاتی است.

به گزارش میجیک، مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا از 13 تا 18 اسفندماه به میزبانی قزاقستان برگزار می شود. تیم ملی هندبال ایران در اولین دیدار این مسابقات مقابل میزبان شکست خورد و فردا از ساعت 12:30 باید به مصاف هندوستان برود.

هدیه ویسی در گفت وگو با میجیک، درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل قزاقستان گفت: تیم قزاقستان تیم خوبی است. اولین بازی در هر تورنمنت مطمئناً دشوار است ، عموماً کودکان به جز سه بازی ، اولین حضور خود را در یک بازی بین المللی انجام می دهند.

وی گفت: تیم هندبال جوانان چهار دوره است که به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نشده است، اما قزاقستان هر فصل یک تیم دارد و بازیکنان باتجربه دارد. ضمن اینکه شرایط و فضای سالن به دلیل میزبانی مطلوب بوده است.

ویسی در خصوص آمادگی تیم ملی هندبال گفت: آمادگی بازی قبلی نداریم و بازی با قزاقستان برای ما مانند یک بازی تدارکاتی است. قطعا وضعیت بچه ها برای بازی بعدی بهتر می شود و در بازی با هند بهتر به نظر می رسیم.

یکی از اعضای تیم ملی هندبال نوجوانان دختر گفت: سه بازی دیگر با هند، ازبکستان و تایلند داریم که هر کدام برای ما فینال است. ما باید برای سهمیه بندی جهانی تلاش کنیم و با آن مبارزه کنیم. هند که حریف ما در بازی بعدی است تیم خوبی است و امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا