مدیریت خوب زن در خانواده کار بزرگی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، معصومه گودرزی در برنامه «زنان در قصه ما» که در مراسم روز زن با همکاری حوزه هنرهای تجسمی و دفتر ویژه سینما در پردیس سوره حوزه هنری برگزار شد، پس از نمایش مستند «با زبان خاموش» دکتر بدرالزمان نزدیک به کارگردانی منوچهر مشیری گفت: همه زنان ایرانی این ظرفیت را دارند که به دکتر دکتر بدرالزمان نزدیک شوند. بدرالزمان.

وی با اشاره به تاریخچه زنان معاصر افزود: خوشبختانه مستندهایی درباره زندگینامه دکتر قریب ساخته شده است و زنان از این دست در ایران کم نیستند و زنان ما در خانه های قبل از مشروطه زندگی می کنند و هیچ فعالیت اجتماعی ندارند. رهبر جامعه انقلاب مشروطه است.

پژوهشگران حوزه فرهنگ بیان می کنند: بر اساس منابع تاریخی پس از انقلاب مشروطه، زنان جایگاه خود را پیدا کردند و زنان نقش مهمی در بحث تعطیلی مجلس و فتح تهران و اصفهان داشتند و زنانی مانند خاله مریم حضور داشتند. و آنچه زنان بیشتری را وارد جامعه کرد، ساختن مدرسه جدید بود.

او با نشان دادن اینکه پشت هر مرد موفقی زن وجود دارد، از زندگی دکتر می گوید. هم پا به پا شد و هم منجر به ملی شدن صنعت نفت شد و هم نمی توان نقش زنان را در دفاع مقدس نادیده گرفت.

گودرزی از روزنامه دانش به عنوان اولین روزنامه معرفی کننده حقوق زنان نام برد و در اصفهان صدیقه دولت آبادی به زبان زنانه در تربیت زنان مؤثر بود.

پژوهشگران این حوزه به نقش خانم ملک زاده بیانی در زمان تأسیس اولین موزه سکه در اصفهان اشاره کردند و گفتند: وی یکی از افرادی است که نامش در یونسکو ثبت شده و از مشهورترین دانشمندان و باستان شناسان جهان است. در 19 سالگی دکترای خود را دریافت کرد و در سال 1998 درگذشت.

گودرزی در پایان تاکید می کند: اگر مادران فرزندان خوبی تربیت کنند، فرزندان نیز می توانند نسل های خوبی را تربیت کنند و نسل های خوب جامعه را به سوی تعالی سوق می دهند و اولین هدف ما تربیت فرزندان خوب به محض بزرگ شدن زنان است. خانواده اش. مدیریت خوب کار خوبی کرده است.

دکمه بازگشت به بالا