تیم ارومیه بسته بازی کرد/ مصدومان تیم به ادامه لیگ خواهند رسید

ارومیه

تیم ارومیه بسته بازی کرد/ مصدومان تیم به ادامه لیگ خواهند رسید

میجیک/ اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به بسته بازی تیم ارومیه گفت: هنوز بازی تیمی را از نزدیک ندیده ام و این مشکل ما را در گلزنی سخت می کند حتی اگر بتوانیم با پاس های زیاد و 3 امتیاز گلزنی کنیم. ” به نام خود ثبت نام کنید

بیان محمودی امروز (پنجشنبه 25 آذرماه) پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل ارومیه گفت: بازی خوبی است، از نتایج دو هفته قبل مشخص است که بازی سختی در پیش داریم و خدا را شکر می توانیم به نتیجه برسیم. سه امتیاز.”

وی افزود: تیم ارومیه امروز خیلی نزدیک بازی کرد و من نمی بینم که تیمی خیلی نزدیک بازی کند و تیم ما با عملکردهای زیادی که بازیکنان گذاشتند توانست گل بزند و پیروز شود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به مصدومیت تیمش افزود: متأسفانه در چند هفته اخیر تعدادی از بازیکنان کلیدی تیم مصدوم شده اند و چون در هر بازی باید خط دفاعی را عوض کنیم و یادمان باشد. هفته آینده بازی نیست، می توان شانس خوبی برای مصدومیت به تیم اضافه کرد.

محمودی در خصوص دیدار هفته آینده سپاهان مقابل تیم ملی شهرکرد گفت: با احترام به این تیم، تیم ما با نتیجه کامل این بازی به میدان می رود تا بتوانیم در شأن و جایگاه باشگاه و سپاهان نتیجه بگیریم. در پایان فصل.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا