مطالب میجیک

زنان در حوزه کارآفرینی روستایی و صنایع‌دستی فعالیت خوبی دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، انسیه خزعلی عصر شنبه در دیدار با بانوان فعال استان زنجان در مرکز فرهنگ زندگی در بوستان بانوان استان اظهار داشت: بانوان زنجانی بسیار خونگرم، فعال، توانمند، کارآفرین هستند.

وی می گوید: با ادامه همکاری و هم افزایی با ایشان باید حرکت خوبی برای بانوان و خانواده ها آغاز شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به تخصیص بدهی زوجین در دهه 60 به ویژه زوج های روستایی اشاره کرد و گفت: بازارچه های داخلی و مرزی، نمایشگاه های دائمی و تامین صادرات محصولات زنانه در بسیاری از استان ها مورد تقاضا بوده است. ، باید عملیاتی باشد.

خزعلی تاکید کرد: یکی از دغدغه های زنان این است که علاوه بر نشان دادن توانمندی، کمبودی در خانواده به دلیل شرایط ناخوشایند کاری برای آنها وجود نداشته باشد.

وی از تخصیص اعتبار و کمک برای تکمیل، بازسازی و تجهیز (ارائه دهندگان تبلت بازمانده از تحصیل) در مدارس دخترانه استان زنجان خبر داد و گفت: اعتبارات خرد روستایی تا زمانی که استان ظرفیت نداشته باشد افزایش می یابد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی در حوزه کشاورزی وجود ندارد، افزود: تلاش می کنیم از توانمندی زنان استفاده کنیم.

خزعلی با اشاره به لزوم حمایت ویژه از نخبگان علمی بانوان و رفع سریع این موضوع، خاطرنشان کرد: تعداد زنان سرپرست خانوار من در سراسر کشور در حال افزایش است.

وی افزود: در زمینه تولد فرزندان و والدین از نظر کمی و کیفی و داشتن جمعیت و نیروی کار خوب و قوی نیاز به برنامه ریزی در آن بعد داریم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه معاونت امور زنان و خانواده برنامه جامعی برای رفع یا کاهش آسیب ها و مسائل زنان در نظر گرفته است، افزود: در این راستا نیازمند حرکت جهادی و همدلی و همدلی هستیم و همه اینها نیازمند یک حرکت جهادی و همدلی هستیم. نهادها.”

خزعلی ادامه داد: باید بتوانیم آسیب هایی مانند طلاق، کاهش ازدواج، زایمان، اعتیاد و فساد را از بین ببریم چرا که این آسیب ها بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه این بانوان در زمینه کارآفرینی و صنایع دستی روستایی، کارهای دسته جمعی و خانگی فعالیت های بسیار خوبی داشتند، افزود: به ویژه برای تسهیلات بانوان زنجانی اعتبار خوبی دریافت می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا