اردوی تیم ملی هندبال زنان به بعد از لیگ برتر موکول شد

اردوی تیم ملی | لیگ برتر

جدال دختران هندبال ایران برای برنز آسیا مقابل قزاقستان

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: اردوی تیم ملی هندبال بانوان پس از پایان لیگ و پس از چند روز استراحت برای بازیکنان آغاز می شود.

افسانه دهقانی در گفت وگو با میجیک، درباره تعطیلی اردوی تیم ملی هندبال بانوان در فاصله کمتر از یک ماه مانده به مسابقات قهرمانی جهان، اظهار کرد: فاصله بازی های آسیایی (24 شهریور تا 2 آنلاین) تا مسابقات جهانی بسیار کم است. اکثر بازیکنان تقریباً پس از بازگشت از اردن تاج دارند و در حال استراحت و درمان هستند. او پس از استراحت باید خود را برای بازی لیگ برتر آماده کند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: بازیکنان از قبل با باشگاه قرارداد دارند و از طرفی مسابقات لیگ برتر فقط یک منبع درآمد است. بنابراین برای جبران، نمی توانیم مسابقات لیگ برتر را انجام دهیم. ضمن اینکه این مسابقات تمرینی برای تیم ملی کشورمان خواهد بود.

وی در خصوص آغاز اردوی تیم ملی هندبال بانوان گفت: در نظر داریم انشالله چند روز بعد از پایان بازی لیگ برتر بانوان این اردو را آغاز کنیم. البته پس از پایان لیگ، بازیکنان برای رفع فشار مسابقه و تمرین استراحت کوتاهی خواهند داشت و پس از آن اردوی تیم ملی آغاز می شود.

دهقانی در ادامه درباره حضور لژیونی ها در تمرینات تیم ملی اظهار کرد: طبق نظر فدراسیون آنها پتانسیل قوی تیم ملی هستند. البته همه می توانند در اردوی تیم ملی شرکت کنند اما مربیان و سرمربیان می توانند بازیکنان را انتخاب و تعیین کنند. اگر لژیونر بر اساس نظر کادرفنی به تیم ملی دعوت شود، هماهنگی های لازم توسط مربی برای حضور وی انجام می شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال درباره انحلال تیم ستاززه گفت: تیم استاداززه در لیگ حضور ندارد و تیمی که وجود ندارد به نظر ما نیست. با توجه به تفاهم نامه ناتمام فدراسیون و این تیم به دلایل قانونی موضوع پیگیری خواهد شد. یعنی قانوناً در مورد آن انجام می شود. کمیته انضباطی به دلیل اینکه چنین تیمی وجود ندارد تشکیل نشده است و پس از تشکیل آن باید توسط مدیران و اعضای کمیته تصمیم گیری شود.

به گزارش میجیک، مسابقات جهانی هندبال بانوان قرار است از 31 تا 28 آذرماه در اسپانیا برگزار شود. تیم ملی بانوان ایران برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران چهارمین عنوان حضور در این رقابت ها را کسب کرد. تیم ملی ایران در گروه C این رقابت ها با نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا