کرونا و سهمیه جهانی سوغات تیم ملی زنان هندبال ایران از اردن

دومین پیروزی تیم ملی هندبال زنان در قهرمانی آسیا

اکثر فوتبالیست های ملی ایران پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی زنان آسیا به بیماری عروق کرونا قلب ، گلودرد و تب مبتلا هستند.

به گزارش میجیک ، مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از 15 سپتامبر تا 20 اکتبر در اردن برگزار می شود و برای اولین بار در تاریخ هندبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران به نیمه نهایی رسید و در سهمیه مسابقات جهانی مقام چهارم را کسب کرد.

در میانه بازی و در مرحله گروهی تست PCR ، کادر فنی مثبت شد و از بازی با اردن قرنطینه شدند تا تیم ملی بدون کادر فنی مسابقه را روی نیمکت دنبال کند. با این شرایط ، بازیکنان می توانند با کسب رتبه دوم در گروه ، به مرحله نیمه نهایی مرحله گروهی برسند. اگرچه در دور اول بازی با قزاقستان بود ، اما او به دلیل کمبود کادر فنی با اختلاف کمی شکست خورد و مدال برنز این مسابقات از دست رفت.

در پایان مسابقات ، تیم ملی در 4 اکتبر بدون کادر فنی به ایران بازگشت و به گفته سرپرست تیم ملی ، عموما سوغاتی هایی از علائم کرونری مانند تب ، بدن درد و گلودرد داشت. علیرضا پاکدل ، رئیس فدراسیون نیز آزمایش PCR مثبت داشت و از این بیماری رنج می برد.

خدیجه قانع ، مربی تیم و نشمین شافعیان ، مشاور فنی مثبت در میانه بازی ، یک روز پس از بازگشت تیم ملی با آزمایش منفی کرونا به ایران بازگشتند. سونا بیداد بازیکن تیم ملی نیز روز دوشنبه 5 اکتبر پس از منفی شدن آزمایش وارد ایران شد اما عزت الله رزمگر ، مدیر فنی تیم ملی به ایران برنگشته و به دلیل شدت بیماری در اردن در بیمارستان بستری شده است. بیماری.

تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار در تاریخ ایران جهانی شد و کار خوبی انجام داد. او در حال استراحت است و از بیماری رنج می برد و باید به محض بهبود شرایط پس از آماده سازی جام جهانی در اسپانیا به تمرینات بازگردد. او در تورنمنت اسپانیا که از 10 تا 28 دسامبر برگزار می شود با نروژ ، رومانی و قزاقستان هم گروه است و باید بتواند بهترین عملکرد خود را در این مسابقات نشان دهد.

ناهید مقبول ، سرپرست تیم ملی فوتبال زنان در گفت وگو با میجیک ، در مورد وضعیت تیم ملی هندبال بانوان پس از مسابقات قهرمانی زنان آسیا اظهار داشت: “برخی از بازیکنان PCR را امتحان کرده اند ، اما علائم کرونا منفی دارند.” برخی نیز آزمایش می دهند مثبت است و هنوز هم دارد. علائم دارد. این یک علامت عادی است زیرا خستگی مسابقات تمام نشده است. او بیشتر از نظر جسمی از نظر روحی خسته بود. البته همه بازیکنان آزمایش نشده اند ، اما همه علائم دارند. من یک آزمایش سریع و مثبت انجام دادم ، اما آزمایش PCR انجام نشد. من مریض بودم و بنابراین دو روز مریض بودم و درمان انجام شد آن وقت من خوب بودم.

وی در ادامه گفت: آتیه شهسواری آزمایش PCR مثبت انجام داد. برخی از بازیکنان مورد آزمایش قرار نگرفته اند ، اما علائم دارند. به عنوان مثال ، آزمایش مینای میهن دوستانه منفی است ، اما گلو درد و تب دارد. البته ، این ممکن است نشانه خستگی باشد ، نه یک کرونا. آقای رزمگر که در حال حاضر در بیمارستانی در اردن بستری است. او در وضعیت سالم است و 16 روز در بیمارستان بستری است. من فکر می کنم وضعیت او اکنون بهتر از روزهای قبل است که بیمار بود. خانم شافعیان نیز در قرنطینه است. البته ، او دیگر هیچ علامتی ندارد ، اما هرگز با خانواده اش رابطه نداشته است. خانم قانع هنوز سرفه می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا