مشاور فنی تیم ملی هاکی زنان: هنوز آماده نیستیم/ شرایط بازی تدارکاتی خارجی نداریم

مشاور فنی تیم ملی هاکی زنان: هنوز آماده نیستیم/ شرایط بازی تدارکاتی خارجی نداریم

محمدعلی ملک احمدی گفت: تیم ملی هاکی بانوان ایران هنوز از نظر فنی و تاکتیکی برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده نیست و نیاز به چندین مرحله تمرین دارد.

به گزارش میجیک ، تیم ملی هاکی بانوان ایران در ماه نوامبر با مسابقات قهرمانی داخل سالن 1400 آسیا روبرو می شود و در همین راستا سه مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشته است.

محمدعلی ملک احمدی که به تازگی به عنوان مشاور فنی تیم ملی انتخاب شده است در گفت وگو با میجیک ، به آمادگی شهروندان اشاره کرد و گفت: از نظر آمادگی جسمانی و بدنسازی ، حدود 60-70 درصد آماده هستند ، اما از نظر فنی و تاکتیکی هنوز آماده نیستند. “او هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داشت. حدود پنج یا شش نفر چیزی نیست ، اما ما باید برای هر 12 نفر آماده باشیم.

وی 18 نفر را که سه بار در اردو حضور دارند ، اضافه کرد و ما باید چهار بار سعی کنیم لباس های چند ملیتی را از اردوگاه ارتقا دهیم. امیدوارم آنها بتوانند برای مسابقات قهرمانی آسیا در برخی از اردوهای باقی مانده آماده باشند زیرا هنوز از نظر تاکتیکی فرم مناسبی را کسب نکرده اند.

مشاور فنی تیم ملی هاکی بانوان ادامه داد: ما سعی کرده ایم پنج اردوی دیگر را در نظر بگیریم. 70 روز به مسابقات قهرمانی آسیا باقی مانده است و در این مدت حداقل 35 روز برای حضور در اردو وقت داریم. علاوه بر این ، ما قصد داریم یک بازی آمادگی را برای سه اردوی گذشته با یک تیم خوب زنان در استان انجام دهیم. از آنجا که شرایط بازی تدارکاتی خارجی مهیا نبود ، مجبور شدیم از یک تیم داخلی استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که رقابت با تیم های استانی چگونه به تیم هایی که قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند کمک می کند؟ او گفت: “واقعاً مفید نیست زیرا سطح تیم ملی پایین تر است ، اما اگر بازیکنان در بازی تدارکاتی با هم کار کنند ، بهتر است.” با توجه به شرایط کروناویروس و فرصت های باقیمانده ، نمی توانیم بازی راه اندازی را به حالت قبلی برگردانیم یا می توانیم آن را ارسال کنیم زیرا بسیاری از ایالت ها در این شرایط مجاز به بازی بازی نیستند.

احمدی درباره رقبای ایران در مسابقات آسیایی گفت: فیلیپین ، قزاقستان ، تایلند و مالزی رقبای ما هستند. مشکلات اصلی ما تایلند و قزاقستان است ، و اگر بتوانیم آنها را حل کنیم ، مطمئناً از سکوی دوم یا سوم استفاده خواهیم کرد. البته شرایط تیم نسبت به مسابقات قبلی بسیار بهتر است. از طرفی وضعیت تیم ایران نیز بسیار حساس است و پس از 8 سال دوری از رقابت های بین المللی ، دور قبلی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شد. با این حال ، بدست آوردن سکو چندان دشوار نیست و همه چیز بستگی به شرایط ارائه شده در اردوهای باقی مانده دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا