افتتاح نخستین آسایشگاه جانبازان زن نخاعی در کشور – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

افتتاح نخستین آسایشگاه جانبازان زن نخاعی در کشور - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سعید اوحدی در مراسم افتتاح این آسایشگاه که برای اولین بار در ایران برای زنان دارای ضایعه نخاعی برگزار شد ، ضمن یادآوری یاد شهدا و تسلیت روزهای خشمگین اباعبدالله آل – حسین (ع) وی گفت: جانبازان عزیز ما اقیانوسی از رحمت و برکت هستند و بر بلندترین قله ها ایستاده اند ، بنابراین ما در مقابل آنها احساس کوچکی می کنیم و در واقع آنها باید دستان ما را بگیرند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: ما فقط ایمان و عظمت جانبازان عزیز و زنانی را داریم که به این گروه افتخار می کنند و هنگام برخورد با این بزرگواران و روحیه بالای آنها احساس خوش شانسی کمتری می کنم.

معاون رئیس جمهور بیشتر بر سخنان امام خمینی (ره) تکیه کرد که فرمود خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران ، خدمت به پیامبر اکرم (ص)ص) “ما و دوستانمان در بنیاد شهید و امور ایثارگران مخالف بهترین خلقت خدا و قوی ترین انسان روی زمین هستیم و باید خدمت کنیم. اگر از این نعمت سپاسگزار نباشیم ، آسیب می بینیم و باید پاسخگو باشیم. فردا به خدا. “

اوحدی با اشاره به فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر “بنیاد به عنوان نهادی که بهترین است” ، گفت: “قداست و عظمت گروهی متعهد به جامعه ، بنیاد تقدس شهدا و امور ایثارگران را آغاز می کند زیرا خانواده های شهدا ، جانبازان و افرادی که مستقل هستند. “جنگ این است که او هنوز در خانه بود و او جان ، سلامتی و آرامش خود را در راه خدا فدا کرد و باعث آرامش و آرامش ما شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح بند آسیب نخاعی زنان در بیمارستان نیایش را گامی مهم در خدمت به زنان و جانبازان برشمرد و گفت: این مجموعه قرار بود 30 سال پیش راه اندازی شود و هنوز کوتاه است. زندگی می کردند ، اما امیدواریم چنین جلساتی نقطه عطفی برای همه ما باشد تا بتوانیم از فرصتهای کوتاه خدمات استفاده کنیم و در این امر مهم شکست نخوریم.

اوحدی در پایان گفت: “شاخص خداوند برای ارزیابی بندگان ، مقام و موقعیت دنیوی آنها نیست ، بلکه هدف انسانی است. اگر هدف آنها خدمت به بشریت ، به ویژه جامعه بزرگ و مقدس فداکاری باشد ، خداوند مطمئناً توجه خواهد کرد.”

دکمه بازگشت به بالا