ملایی: اگر با سرعت پارو می زدم انرژی برای مسابقه آخر نداشتم

سهرابیان: هیچ کمبودی نداشتیم/ ملایی نمی توانست به فینال A صعود کند

دختر قایقران المپیک ایران گفت: مسابقه ای که من می خواهم در واقع رقابت در گروه مرگ است و اگر سریعتر آن را بخواهم ، فردا انرژی رقابت ندارم.

به گزارش خبرنگار میجیک در توکیو ، نازنین ملایی امروز در پایان رقابت با حریفان خود در مرحله نیمه نهایی مسابقات پاروینگ انفرادی زنان در جایگاه ششم قرار گرفت و به فینال A راه پیدا نکرد.

این افسر در مورد دستاوردهای المپیک در این مسابقات گفت: “رقابت در این مسابقات مرده است ، افرادی در klompokku هستند که باید فردا در فینال شرکت کنند و او مدال طلا و نقره را بدست آورد.”

وی ادامه داد: در طول مسابقه می توانستم سطح رقبا را در جایی که بودند احساس کنم. پس از قایقرانی 2-3 متر ، می دانم که رقبای من از من قوی تر هستند ، زیرا این رشته متعلق به آنها و کشور آنها است که در کشور ما نیز لحاظ شده است.

ملوان ایرانی می گوید: “اگر بخواهم سریع حرکت کنم ، برای فردا انرژی ندارم.” بهترین فکری که می توانم به آن فکر کنم این است که یک مسابقه خوب و در نهایت خط داشته باشم تا انرژی فردا را داشته باشم زیرا ما باید در مرحله بعد بدون وقفه رقابت کنیم.

ملایی با توجه به اینکه رقابت در فینال B کایاک زنان برای مقام های هفتم تا دوازدهم است ، گفت: من در این مرحله به امید بهبود شماره دوازدهم رقابت می کنم.

در پایان ، مقام المپیک گفت: “موقعیت ٢٥ در بخش زنان و جایگاه در بخش مردان بهترین موقعیتی است که ملوانان کشورمان در المپیک تا کنون به دست آورده اند. الحمدالله ، من در آن دوره توانستم به مقام برسم و امیدوارم بتوان آن را بهبود بخشید

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا