«همرنگ شدن با جماعت»؛ مغالطه‌ای برای مقابله با حجاب است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

«همرنگ شدن با جماعت»؛ مغالطه‌ای برای مقابله با حجاب است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

این هفته برنامه «چراغ» شبکه 5 میزبان دکتر فاطمه منتظری ، محقق ، محقق و مترجم مقالات و کتابهای متعدد علمی اسلامی از آلمانی به فارسی ، مشاور خانواده و مبلغ ، دکترای فناوری آموزشی و مدرک کارشناسی مدیریت اجرایی. موضوع “به دلیل مبارزه سیاسی غرب علیه حجاب با وجود شعار آزادی” حل شد.

منتظری با تاکید بر اینکه در نظام لیبرال دموکراتیک برای هر گونه ادیان آسمانی مبارزه می شود و سه نوع مخالفت با مسئله حجاب وجود دارد ، می گوید: تضاد گروهی بر اساس تفکر نظم نوین جهانی است. . طبیعی است که زنان مسلمان محجبه با هیئت های چادری ظاهر می شوند و حضور این نوع در جامعه پرچم مخالفت است و من پرچم هایی دارم ، بنابراین من نگران نظم جدید هستم. اگر برای مردان چنین نیست ؛ یعنی اگر به بسیاری از مردان در سطح عموم مردم نگاه کنیم ، هیچ کس نمی تواند تشخیص دهد که چه دینی دارد ، اما وقتی حجاب بر زن گذاشته می شود ، نشان می دهد که آنها پیرو تفکری به نام اسلام هستند. بنابراین در اینجا پرچم اسلام به صورت ناآگاهانه برافراشته می شود و حضور زنان محجبه با این هیئت با تفکر یک سیستم جهانی جدید مخالفت می کند. از این رو ، او همه سختی ها و مخالفت ها را برای اعتراض متمرکز کرد و متفکران را برای حل این مشکل کوشید و سرانجام این امر مانند فرانسه اتفاق افتاد و ممنوعیت حجاب قانونی شد. هدف این است که از ظاهر حجاب اجتناب شود ، نه در جلوی چشم من ، همه بهترین مارک ها در تی شرت و پیراهن بعدی ، جلو و عقب لباس ، نام خود را افزایش دهند زیرا برای انجام این کار ، او کار روانشناسی را با تماشای هر چشم انجام داد. این واقعاً با موضوعات دین مطابقت دارد که برای فرهنگ سازی ، چیزی وجود دارد که باید دیده شود و در مقابل مخاطب قرار گیرد. این سیستم ها و روش ها در همه انواع تفکر جهانی مشهود است.

وی افزود: گروه دوم گروهی است که گفته می شود از این تبلیغات می ترسند ، اینها تأثیر تبلیغات فرهنگی است و می ترسند زندگی آنها سخت شود. حتی در کشور خودمان ، گاهی اوقات دین را به عنوان یک شیوه زندگی و شغل در نظر می گیریم ، و حتی زنان سنگین و کارگر سنگین هستند ، ادبیات جنسی را شروع کنید از این گروه استفاده کنید چرا مردان حجاب ندارند؟ بهش میگی نگاه نکنه؟ چرا ما خودمان را اینقدر سخت می بینیم! گروه تحت تأثیر تبلیغات است و در تبلیغات ، آنها همچنان یادآوری می کنند و تصدیق می کنند که ما راحتی شما را می خواهیم. گروه سوم یک گروه بسیار خوب است که ممکن است در تمدن وجود نداشته باشد. اگر می خواهید به همان اندازه که می خواهید راحت باشید ، برخی از اقشار جامعه 100٪ تجربه خواهند کرد. اینها در بحث حجاب سه گروه دارند و منطقی است که حجاب را رد کنند ، اما گروه اصلی گروه اول است.

محققان و مشاوران خانواده خاطرنشان کردند که این حمله با حجاب انجام شد و ناخواسته اعتماد به نفس را تحت تأثیر قرار داد و آن را تضعیف کرد. نظم نوین جهانی با بازی با کلمات ، از جمله کلمه حجاب اجباری ، شبهه ایجاد می کند! کلماتی که باید به آنها فکر کرد. ما در این زمینه با دو دسته روبرو هستیم ؛ ما قانون و اجبار داریم. قانون بر اساس طبیعت و استعداد انسان است و در جاهای دیگر انسان قانون را بر اساس تفکر خود انتخاب می کند که اجباری است. منظور من این است که من فکر می کنم این درست است ، بنابراین من می خواهم آن را بگویم. اما وقتی خالق ، که متخصص ترین در جهان و دموکراتیک است ، گفت: “لا اکراه فی الدین” ، من باید به شما حکمت و آگاهی بدهم تا رای دهید ، او مجبور شد قانون را برای من خرج کند. به طور کلی بیشتر از همه آگاه است و تا کنون هیچ بدی وجود ندارد ، بنابراین حرص نیز از من می خواهد که اطاعت کنم ، زیرا زندگی انسان باید چارچوبی داشته باشد. با این حال ، این چارچوب گاهی اوقات با ویژگی های فردی در تضاد است ، ویژگی های زن یک ویژگی پنهان است ، و این با تمام تحقیقات در زمینه فیزیولوژی و سیستم هورمونی زنان ثابت شده است. بنابراین اکنون باید بررسی کنیم که بحث در مورد قانون است یا اجبار؟ قانون ، انتخاب فرد درگیر ، آگاهی ، خرد و آگاهی از جامعه ، اما در عمل ، این افراد نمی توانند فکر کنند. من در 7 سال گذشته در آلمان زندگی کردم و بسیاری از هموطنان آنجا به من و دیگر افرادی مانند من گفتند اگر شما قله را به خود جذب کنید ، اما اگر آنها را از غرب بپوشید ، برای دیدن شما آنجا نخواهند بود. این یک اشتباه است! زیرا ما دیگر انواع و اقسام پوشاکی که شخص دیگری استفاده می کرد و نوع محرکی که در ذهن سایر افراد جامعه ایجاد می شود را حل نمی کنیم. اگر مشکلی در زمینه رنگ آمیزی با او وجود نداشت ، احتمالاً در غرب اتفاق نمی افتاد ، اگر می دانستیم که نمی توانیم مشکل اخلاقی را با این نوع پوشش حل کنیم. آسیب پذیری من از غرب به دنبال درمان بود ، اما فایده گرایی همچنان نقش داشت.

محقق و مشاور در زمینه نمایش های خانوادگی از طرف سخنرانی: آنها ماهرترین افراد در جهان هستند و محدوده حجاب و پوشش را برای ما مشخص کرده اند ، بگویید محدودیت های روسری اسلامی را دریابید ، بازندگان خواهند بود کم. در این مورد ، انسان جز افکار من چیزی از من دریافت نخواهد کرد ، اما وقتی حرام می گوییم ؛ این بدان معناست که 80 درصد خسارت به آنها وارد می شود! من می خواهم بگویم که زنان ذهن پنهانی دارند ، آنها یک گنج هستند و فقط در این بدن شخصیت آنها قابل مشاهده است. زیرا با این پوشش ، این افراد انتخاب می کنند که چه کسانی در حریم خصوصی سفر خواهند کرد و از چه چیزی خواسته می شود. اما وقتی نگاه می کنید و اینها را کنار می گذارید و خود را ارائه می دهید ؛ اکنون ، نوع لباس ، آرایش یا هر رفتار دیگر ، مردم دیگر چاره ای نداشتند ، زیرا او استراتژی ای برای کنترل و مدیریت ظاهر نداشت و اگر زنی به این نقطه برسد ، بسیار خوشحال خواهد شد. و در اینجا جنبش آزادی زنان که زنان می توانند انجام دهند ، فکر می کند و … شکل گرفته است. حجاب یعنی زنان انتخاب می کنند و این انتخاب خود زنان را خوشحال می کند.

قابل درک است که برنامه های تلویزیونی چراغ فصل سوم روزهای یکشنبه و سه شنبه حدود ساعت 21 از شبکه 5 سیما پخش می شود و هر هفته در مورد چالش ها بحث و نظرسنجی هفتگی انجام می دهد.

دکمه بازگشت به بالا