مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ: چرا سرمربی زنان را کنار بگذاریم؟/ برخی درصدد تخریب هستند

مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ: چرا سرمربی زنان را کنار بگذاریم؟/ برخی درصدد تخریب هستند

رضا میرالماسی در واکنش به عدم حضور سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در ANA شایعات استعفا را رد کرد.

به گزارش میجیک ، تیم ملی تنیس روی میز زنان ایرلند در ماه سپتامبر با 1400 مسابقات قهرمانی آسیا روبرو می شود. از این رو ، او اردوی آموزشی را آغاز کرده است. شیما صفایی ، مهشید اشتری و مریم فرایی سه بازیکن تیم ملی در اردو هستند که زیر نظر منصوره رضایی مربی تیم ملی کار می کنند. ندا شهسواری ، کاپیتان تیم ملی که تاج گذاری کرد ، پس از پایان دوره قرنطینه به لیست سایر بازیکنان اضافه می شود. نکته مهم در این اردو غیبت حمیده ایرانمنش ، سرمربی تیم ملی است.

رضا میرلماسی ، مدیر تیم ملی تنیس روی میز ، در مصاحبه با میجیک ، بر عدم حضور مربی تیم ملی تأکید کرد و گفت: “مواردی وجود دارد که خانم ایران منش در مورد رساله دکترای خود انجام داده است ، که می خواهد آنها را با هماهنگی مطالعه کند. از فدراسیون و من. “به خودتان برسید. او چند روز در اردو بود ، شرایط را تنظیم کرد ، با مربی تیم ملی هماهنگ شد و سپس وارد کار شد. او پس از انجام تکالیف خود بازگشت و مشکلی پیش نیامد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون مشکلی برای سرمربیگری تیم ملی در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا در اردو ندارد؟ وی گفت: مربی و من. البته ، من برای انتخاب تیم ملی مردان به بابل آمدم ، اما به اردوگاه برمی گشتم و کمک لازم را به آنها می کردم. به هر حال ، سرمربیان سال ها سخت کار کرده اند و نمی توانند کار را متوقف کنند.

مدیر تیم ملی در پاسخ به شایعات جدایی ایرانمنش از سرمربی تیم ملی گفت: این درست نیست. چرا اخراج شد؟ فدراسیون چنین تصمیمی نمی گیرد اما اگر روزی مربی سرپرست تیم را بر عهده بگیرد ، اگر فدراسیون از کار او راضی نباشد ، ممکن است تغییری ایجاد شود. البته او هنوز در مورد خانم ایرانمنش تصمیمی نگرفته است. افرادی هستند که حرف های بد می زنند و.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این حساب تیم با خانم ایرانمنش به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود؟ گفت: بله ، این اتفاق افتاده است. صحبت های کوچک و شیطان را که هیچ واقعیتی ندارند ، نادیده بگیرید. برخی سعی می کنند مربی و سرمربی را خراب کنند و می خواهند از همه سال کنند. بعضی اوقات ، مصاحبه های شگفت آور انجام می شود. یک درصد هرگز موضوع جایگزینی خانم ایرانمنش را مطرح نکرد. من همچنین رسانه ها را وادار می کنم که از Chum حمایت کنند.

میر الماسی به وضعیت تیم ملی بانوان در شب مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: تیم آماده است. بازیکنان همچنین از شرایط خوبی برخوردار هستند زیرا قبل از اعزام به مقدماتی المپیک حدود سه ماه در اردو بوده اند و از شرایط خوبی برخوردار هستند. او هنوز می دوید. ما همچنین مربیان بدن سازی دریافت می کنیم و بازیکنان تست های آمادگی جسمانی را انجام می دهند. ما همچنین تمرینات خوبی را برای حریفان خود به ارمغان می آوریم و امیدواریم نتایج بهتری نسبت به سالهای گذشته کسب کنیم.

مدیر تیم ملی در پاسخ به این س doال که فکر می کنید تیم ملی می تواند جزو هشت تیم برتر باشد؟ وی گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و ما در این زمینه نهایت تلاش خود را خواهیم کرد. فکر می کنم بازیکنان ما می توانند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا