شکست محاصره تبلیغاتی با فعال کردن همه اقشار میسر می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

«خانواده» بهترین حفاظ برای درامان ماندن از آسیب‌های اجتماعی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین عاطفه سعیدی نژاد ، صبح پنجشنبه در مراسم افتتاحیه مجموعه ای از جلسات تمدن اطاعت زن ، که در سالن شهید قاسم سلیمانی از سازمان تبلیغات اسلام قزوین برگزار شد ، وی اظهار داشت: محتوای حجم غنی و شرح کشورهای جهان در تاریخ یافت می شوند و ادبیات در این جهان وجود ندارد.

مدیر کل فرهنگ و تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی اسلام اعتراف کرد: “تجربه تاریخی می گوید افرادی که ما به عنوان مردم تحصیل کرده ایم ، و هر کجا واژه هایی را به وضوح و محکم به مردم می گفت ، جنبش توده ای افراد ایجاد می کند که مردم باعث تعجب می شوند برای پیروزی انقلاب. “نمونه بارز چنین معجزه ای.

وی افزود: پیام روشن ما اکنون به مردم کشور این است که پیشرفت نظام های اسلامی و ایرانی را شکل دهند و این همان چیزی است که رهبران انقلاب در برابر توسعه غرب می خواهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز زنان ما می توانند عنصری از این گفتمان پیشرفت اسلامی باشند ، تأکید کرد: امروز مسئله پیشبرد نظام هدف این نظام به این موضوع مربوط می شود که آیا جامعه ایران از چهره واقعی و اصیل برخوردار است یا خیر.

وی ادامه داد: دشمن به این نکته پی برده است که انجام غلط محاسباتی می تواند مانعی برای پیشرفت جامعه اسلامی و تحریف اذهان عمومی جامعه در مورد آنچه وجود دارد و ظرفیت مرتبط با آنچه از قبل شناخته شده و قابل درک است ، باشد.

سعیدی نژاد گفت: امروز فضای خصمانه رسانه ای تصویر دیگری را به طور همزمان ارائه می دهد و سعی در تغییر واقعیت انقلاب دارد.

وی افزود: در برهه ای خاص از این تاریخ ، اگر تصمیم بزرگی بگیریم ، راه حل برای غلبه بر محاصره تبلیغات دشمن ، به تعبیر مقام معظم رهبری ، قادر ساختن اقشار مختلف جامعه برای ارسال پیام انقلاب است.

وی اظهار داشت: امروز كه نگران فرهنگ و تبلیغات كشور هستیم ، باید راه را تغییر داده و سعی در برقراری ارتباط با طبقه خاکستری و جامعه داشته باشیم و یا به عبارتی سعی در ایجاد شبکه های ارتباطی متناسب با جامعه.”

به انقلاب مراجعه کنید ، به دفتر گفته شده است که زنجیره وفاداری که سپر حفاظتی که م theمنان تشکیل ندادند ، مردم رنج خواهند برد ، “مردم چنان مخاطبی هستند که ما باید فعالانه عمل کنیم و خود را نه مخاطب بلکه شریک ما قرار دهیم.” و در مسیر انقلاب اسلامی و شناسایی مشکلات ، موانع تولید و خطا به جامعه پیام و درک دهد.

وی افزود: “در مسیر انقلاب ، الگوی ما صدیقه طاهره بود که چهار شبانه روز در جاده تواسی در سمت راست استان درهای خانه را کوبید تا اینکه الگوی ما حضرت زهرا (س) و فرمان ولی برای ایجاد بود. کار ما ایجاد زنجیره ای از روابط با توجه به سطح دسترسی به شبکه های مختلف و مرتبط بود. البته وظیفه ما محدود به ایجاد زنجیره ای از روابط نیست بلکه باید گروه های مرتبط را نیز در زنجیره روابط شامل شود.

سرانجام ، وی تأكید كرد كه تاریخچه ای وجود دارد كه بخشهای مختلف جامعه را به راحتی فعال می كند و می گوید: “امروز ، روز قبل از انتخابات این استعداد و ظرفیت اجتماعی ویژه را دارد ، همه مصمم به ارتباط با انقلاب و وظایف آن هستند.” فضای اطرافمان ، درست است ، زندگی دوباره است ، و ما باید مراقب این وظایف باشیم و تحقق این موارد را تشویق کنیم.

دکمه بازگشت به بالا