اگر در مسابقات هندبال زنان آسیا شرکت نکنیم از قافله عقب می‌مانیم

مصطفی غلامی می گوید: نرفتن به مسابقات قهرمانی زنان آسیا دردی را دوا نمی کند ، اما من بدون برنامه و اردو اعتقاد ندارم.

این کارشناس و پیشکسوت فوتبال در گفت وگو با میجیک ، درباره احتمال عدم حضور تیم ملی فوتبال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: اگر می خواهیم در مسابقات قهرمانی بانوان آسیا شرکت کنیم ، باید بسیار قدرتمند باشیم ، در غیر این صورت این کار را نمی کنیم. شرکت کنید ما جیب بوکس یا چراغ سبز تیم دیگر نداریم.

غلامی گفت: ما باید هر تیمی را در هر رده سنی و بخشی از آقایان یا زنانی که می خواهند با تفکر ، برنامه ریزی و توانایی قوی به مسابقات آسیایی اعزام شوند ، اعزام کنیم. ما بازیکنان شایسته و با انگیزه زیادی در ایران داریم و همچنین مربیان خوبی که می توانند برای شرکت در مسابقات آسیایی استفاده شوند.

وی در پاسخ به س questionsالاتی مبنی بر عدم اعزام تیم ملی هندبال بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا دلیلی برای دوری از سایر کشورها نیست ، گفت: “اگر در این مسابقات شرکت نکنیم ، در عقب کاروان خواهیم بود و ما نمی دانیم چه طبقه ای از زنان در آسیا هستند. “او نمی دانست کجاست. ما باید زنان را به رقابت بفرستیم تا در مرحله بعدی بهتر آماده شوند.

این کارشناس هندبال گفت که آماده سازی بازی ، یک برنامه خوب و اردوهای منظم باید برای فوتبال زنان در نظر گرفته شود. متأسفانه زنان ما در کشور از امکانات مناسبی برای آموزش برخوردار نیستند. منظور من این نیست که او سالن ورزشی ندارد تا بتواند تمرینات ورزشی را برنامه ریزی کند.

وی بر لزوم استفاده از مربیان آقایان در کنار تیم ملی فوتبال بانوان تأکید کرد و گفت: هندبال بین المللی فضای زیادی برای هندبال زنان ندارد. هر کشوری در سراسر دنیا از مربیان مردانه برای تیم های زنان استفاده می کند. مربیان زن قدرتمند هستند ، اما مربیان مرد قوی ترند زیرا آنها ارتباطات بین المللی دارند و دانش جدیدتری دارند. آموزش زنان ما با استفاده از حجاب اسلامی انجام می شود و به همین دلیل مشکلی با مربیان آقایان نخواهند داشت.

سرمربی سابق مردان ملی پوش فوتبال گفت: تیم زنان ایران در آفریقا باید مشخص شود تا بدانیم که چه برنامه ای برای خانه تابستانی در نظر گرفته شده است ، این مسابقه همان چیزی است که شما تصور کرده اید و هدف آن چیست در سه رده ذکر شده به تیم ملی قدرتمند برسید. “داشتن جوانان و بزرگسالان و تلاش برای رسیدن به سکوی آسیا.

وی در مورد عدم اعزام نمایندگان هندبال بانوان به جام باشگاه های آسیا گفت: متاسفانه شرکت در این مسابقات هزینه های زیادی دارد. اگر این باشگاه هنوز مهارت ندارد و البته فقط هزینه سفر را دارد و بی تأثیر است ، بهتر است نروید. او باید از قبل برنامه ریزی می کرد ، چند اردوی آماده سازی ترتیب می داد و تیم را برای مسابقات آماده می کرد. اکنون ، اگر او سمت را انتخاب نکند ، مشکلی نخواهد بود ، اما ما می دانیم که در کجای آسیا قرار داریم و برای حرکت به جلو باید چه کار کنیم. این دردی را دوا نمی کند ، اما من بدون برنامه باور ندارم.

وی گفت: “باشگاه ها باید برنامه ریزی و سرمایه گذاری كنند تا تیم بتواند به جام باشگاه های آسیا اعزام شود.” فدراسیون هندبال همچنین باید در بخشی از بانوان سرمایه گذاری کند که ما دو تیم A و B (امید و بزرگسالان) داریم تا تیم ملی بزرگسالان آینده بتواند امنیت خود را حفظ کند و با قدرت در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا