فاطمه شریف: کنترل بازی از دست داور خارج شده بود

اولین رقابت فوتسال زنان در سال ۱۴۰۰/مدعیان با برد شروع کردند

سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: داوری که برای دیدار با تیم ملی حفاری اهواز انتخاب شده است ، تجربه لازم را ندارد و نمی تواند بازی را کنترل کند.

به گزارش میجیک ، هفته گذشته در آخرین دوره مسابقات بانوان فوتسال لیگ برتر که در جمعه جمعه 6 اردیبهشت برگزار شد ، با پیروزی تیم فوتبال خراسان رضوی و ساخت پالایشگاه آبادان به پایان رسید ، اما رقابت خراسان رضوی با ملی تفاری حاشیه و اعتراض داور. او هر دو تیم را شکست داد ، بنابراین مینا بارانی ، سرمربی تیم ملی حفاری اخراج شد و یکی از اعضای کادر فنی تیم خراسان کارت زرد دریافت کرد.

فاطمه شریف ، سرمربی تیم فوتبال خراسان رضوی درباره داوران بازی شبانه به میجیک گفت: “من همیشه به داوران احترام می گذارم و نمی خواهم از حرف هایم عصبانی شوم ، اما در یک مسابقه بسیار حساس و بالا سرعت بازی حداقل باید یک داور باتجربه باشد. مثل هفته گذشته ، حتی اگر به سایپا باختیم ، هیچ اعتراضی به داور نداشتیم. خانم گلاره ناظمی داور بازی بود و خانم طاهری هم با او بودند ، اما امشب کارکنان داور بی تجربه بودند و کنترل بازی را از دست دادند ، بنابراین هر دو تیم اعتراض کردند.

وی افزود: من باید فیلم مسابقه را تماشا می کردم ، اما چون همیشه به تابلوی امتیازات توجه می کردم ، یک دقیقه قبل از پایان مسابقه فکر کردم ، اگر در آخرین ثانیه ها به گل برسیم ، ناگهان زمان اضافه می شود و این بود سه به یک. من ممکن است اشتباه کنم ، اما فکر می کنم ، مطمئناً اگر چنین باشد. با این حال ، من هیئت منصفه را مجبور می کنم افرادی را که تجربه دارند انتخاب کند. تیم سخت تلاش می کند تا به این مرحله برسد و دوست دارد که نتیجه کار آنها در آن باشد مهمتر اینکه ، وقتی داور توانایی کنترل مسابقه را نداشت ، تمرکز بازیکنان و کادر فنی نیز از بین می رود و بر جنبه های فنی مسابقه تأثیر می گذارد.

رضوی سرمربی شورای فوتبال خراسان که تأیید کرد اطلاعات مربوط به عملکرد داور را به فدراسیون فوتبال ارائه می دهد ، ادامه داد: ما منتظر هستیم تا فیلم مسابقه به ما بیاید تا ببینیم در طول هفته چطور اضافه می شود. تیم حفاری نیز داور را به چالش کشید تا اینکه سرمربی تیم اخراج شد و یکی از اعضای کادر فنی ما روی نیمکت کارت زرد گرفت. اگر مسابقه پرتنش شود مناسب نیست.

شریف گفت به او گفته شده که تیم را به زمین بین دو قسمت نمی فرستد: “این یک دروغ است و من اینطور نمی گویم.” مثل بردن تیم به زمین نیست. در پایان دور اول ما با اعتقاد و منطقی به نمایندگان فدراسیون اعتراض کردیم. از آنجا که من نمی توانستم فیلم مسابقه را ببینم ، انتقاد و اعتراض بین دو قسمت وجود داشت ، اما سپس برای بحث فنی به رختکن رفتم و ما ادامه ندادیم. وقتی نیمه دوم شروع شد ، ما شروع به ورود زمین به زمین کردیم.

وی به پیروزی زمان در هفته دوم مسابقات اشاره کرد و گفت: در هفته اول برابر سایپا ، علی رغم یک موفقیت ، ما گل نخوردیم و دو اشتباه فردی را به ثمر رساندیم. همه بازیکنان پس از این بازی مشخص شدند و ما با تمرین امشب تیم ملی حفاری را شکست دادیم. امیدوارم روند رو به رشد این فصل دوباره از این مسابقه آغاز شود. تیم حفاری هم خوب کار کرد ، اما روی شوت آخر بیشتر دقت کردیم و سه امتیاز گرفتیم.

وی درباره مسابقه در مرحله نهایی گفت: همه مسابقات در این مرحله دشوار است ، حتی تیم حفاری که با یک امتیاز در رده چهارم قرار دارد ممکن است برنده شود. هر چهار تیم شانس پیروزی دارند و هیچ چیز مشخص نیست. خوشبختانه در بازی شماره سه ، میزبان نفت بودیم و بازیکن مصدوم یا کمبودی نداشتیم. امیدوارم بتوانیم تا پایان هفته به خوبی تمرین کنیم ، با آنالیز روغن خوب و شناخت نقاط قوت و ضعف این تیم ، می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خراسان رضوی درباره شایعات منتشر شده در هفته گذشته در مورد دستکاری نتایج آزمایش عروق کرونا ویروس بازیکنان یکی از تیم ها گفت: زودتر از سایر اعضای تیم ، اما نتایج منفی ، سایر اعضای نیز چند روز تلاش کردند بعداً سازمان لیگ از تیم خواست همه اعضا را با هم امتحان کند ، بنابراین رسوایی ایجاد شد. هدف اول همه ما ورزش ، سلامتی و نشاط است و اگر با این کار سلامت عمومی را به خطر بیندازیم ، نمی توانیم خود را ورزشکار بنامیم سال گذشته ، ما درگیر این موضوع شدیم ، و علی رغم از دست دادن قهرمانی و فینال ، ما اصول را رعایت کردیم و بازیکنی با تاج را به بازی حساس با مس رفسنجان نیاوردیم. من مطمئن هستم که تیم های دیگر نیز این کار را انجام می دهند همان چیز

سرانجام شریف گفت: من باید از بازیکنانی که امشب در زمین زحمت کشیدند و کادر فنی که در کنار من بودند و این نتیجه را عالی کردند تشکر کنم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا