رکورددار پرش طول زنان: پرش‌های خوبم خطا شد/ لغو مسابقات آسیایی ناامیدم کرد

ریحانه مبینی گفت که با لغو بازیهای آسیایی انگیزه خود را از دست داد اما سعی کرد از این زمان به عنوان فرصتی برای شکستن رکورد استفاده کند.

به گزارش میجیک ، مرحله اول این مسابقات و مسابقات جام امام رضا (ع) از سوی بانوان در تاریخ 19 و 20 آوریل با حضور بیش از 170 ورزشکار زن برگزار شد که با معرفی نفر برتر در رشته های مختلف

در این رقابت ، چندین رکود ملی در گروه های سنی مختلف در حال فرار بودند. ریحانه مبینی که رکورد پرش طول بانوان ایرانی را دارد نیز با پرش 6.26 متری به رکورد قبلی خود یعنی 6.17 متر افزود.

مبینی در مصاحبه با میجیک ، موفقیت های رکوردشکنی خود را در اولین مسابقه دو و میدانی در سال 1400 به اشتراک گذاشت و گفت: خوشبختانه من توانستم رکورد را ارتقا دهم. آقای BadPing (مربی مبینی) قصد دارد در مسابقات قهرمانی آسیا در نوامبر 2016 به اوج آمادگی برسد ، اما پس از مسابقه به دلیل شیوع ویروس کرونا انصراف داد ، تصمیم گرفت که به قله جام امام رضا صعود کنم. در نتیجه ، من از نظر جسمی و روحی سالم بوده ام ، حتی در تمرینات چند بار رکورد 40/6 متر را پریدم که باعث می شود احساس اطمینان کنم. در طول مسابقه ، من همچنین برای اولین بار رکورد ایران را بهبود بخشیدم.

وی افزود: من همچنین یک پرش بهتر داشتم که اشتباه انجام شد. من سعی می کنم بیشتر از اشتباهاتم عبور کنم زیرا در رقابت ، پرش من اشتباه می کند و فرصت ها را از دست می دهم.

به عنوان سطح مسابقات جام امام رضا ، مبینی گفت: مسابقه با بهترین و رعایت تمام اصول بهداشتی برگزار می شود. برعکس ، برگزاری مسابقات در مسیر امام رضا به عنوان یک تجربه جدید ، زیرا ما می توانیم در تهران و همه موارد عادی رقابت داشته باشیم ، اما در مشهد شرکت کردیم ، وضعیت جدیدی را تجربه می کنیم. این مسابقات مانند گذشته در سطح متوسطی برگزار می شود.

رکورددار دیدار طولانی مدت بانوان ایران با تأکید بر اینکه قبلاً رقابت بین المللی چشمگیری نداشتیم ، این شرایط را ناامیدکننده خواند و افزود: این ورزشکار قطعاً برای اهداف و انگیزه در تلاش است. وقتی بازی های آسیایی لغو شد ، من انگیزه زیادی پیدا کردم و گفتم برای چه چیزی باید تمرین کنم؟ اما احساس می کنم این بار به عنوان فرصتی برای بهبود رکورد ، به طوری که بازی های آسیایی برای دومین بار برگزار شد ، می توانم رکورد خوبی بگیرم ، آمادگی و اعتماد به نفس را کامل و مرحله صعود کنم.

وی افزود: برای کسب مدال در آسیا باید بیشتر کار کنم. همچنین به امکانات بیشتری نیاز دارم. من مجبورم در چندین مسابقه بین المللی شرکت کنم زیرا کمتر از حضور در ایران هستم. اما به دلیل شرایط ارزی فعلی ، نمی توانستم اردوی خصوصی داشته باشم و به کمک فدراسیون و اسپانسرها احتیاج داشتم.

این ورزشکار درباره این برنامه در سال 1400 گفت: “در حال حاضر ، هدف من بهبود ركورد شخصی ام برای دستیابی به سطح قابل قبولی است ، زیرا ما هیچ رقابت خاصی در خارج از كشور نداریم كه بتوانیم خود را آماده كنیم و مسابقات داخلی و لیگ بیشتری خواهیم داشت .

سرانجام مبینی گفت: من از آقای بادپی بسیار سپاسگزارم که در کنار من بودند و به من اطمینان دادند که می توانم بهتر شوم. هر آنچه گفته می شود و روی کاغذ قرار می گیرد واقعی می شود. من همچنین می خواهم از باشگاه پلیمرهای خلیج فارس و آقای رحمتی برای حمایت و تشویق تشکر کنم. پلیمرها انقلابی در پیمانکاری ایجاد کرده و به عنوان یک حامی خوب تبدیل شده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا