شاهکاری دیگر از فدراسیون؛ سقوط فوتبال ملی زنان به لیگ یک!

در حالی که فوتبال زنان ایرلند هنوز یک رویداد مهم برای جام زنان آسیا است ، تیم ملی تعطیل است و تیم ملی و سرمربی تیم نیز در لیگ دسته اول فعال هستند.

شاهکاری دیگر از فدراسیون؛ سقوط فوتبال ملی زنان به لیگ یک!

به گزارش میجیک ، عدم اطمینان و تماشای تیم ملی فوتبال بانوان تیم ملی فوتبال ایران باعث توپ در لیگ دسته اول پس از پایان لیگ برتر و سرمربی تیم ملی زیر 16 سال و بزرگسالان نیز در این سطح تیم دارند. در حالی که تیم ایران در کمتر از شش ماه مجبور بود در مسابقات مقدماتی جام زنان آسیا بازی کند ، سهل انگاری مسئولان فدراسیون فوتبال باعث شد زنان در صورت عدم حضور تیم ملی به لیگ دسته اول وارد شوند.

در همین حال ، چهکندی ، زهرا سربلی ، بهناز طاهرخانی ، شبنم بهشت ​​، ملیکا متولی ، فاطمه متولی ، افسانه چترنور (دروازه بان لیگ برتر بانوان ایران) ، عارفه سید کاظمی ، فاطمه امینه برازجانی و همچنین ژاله طوفان پور (دروازه بان لیگ دسته اول) لیگ هستند بازیکنان. علاوه بر این ، مریم آزمون ، سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران در مقدماتی المپیک و شادی ماهینی ، مربی تیم زیر 16 سال ، همچنین دو تیم از لیگ اول را مدیریت کرده اند.

این به دلیل وضعیت نابسامان فوتبال زنان است. آخرین بار تیم ملی ایران در یک بازی رسمی در 10 آوریل 2009 در مرحله مقدماتی دوم المپیک بازی کرد که با شکست 4-0 مقابل چین تایپه از صعود به فینال بازماند. از آن زمان ، تیم ملی تعطیل شد و تا 19 دسامبر 1999 ، وقتی از رده بندی فیفا کنار رفت ، هیچ فعالیتی نداشت.

بازیکنان و مربیان وقتی باید در جام ملت های آسیا برای تیم ملی اردو بزنند که نتیجه غفلت مسئولان فدراسیون است ، به لیگ یک پیوستند. شهره موسوی ، نایب رئیس جدید فدراسیون ، کار در باشگاه ها و شرکت های بازاریابی را باید به جای برنامه ریزی فوتبال زنان در اولویت قرار می داد.

او یک بار در لیگ فوتبال و یک بار در لیگ فوتسال با یک شاخه گل به ورزشگاه رفت و نشان داد که در تبلیغات خوب کار می کند ، اما به نظر می رسد او هیچ سابقه ای در فوتبال و فوتسال ندارد ، زیرا یک ورزش وجود دارد مدیری که مشکل را می داند و می داند ، بنابراین می دانست تیم ملی اکنون در شرایط بحرانی قرار دارد و باید سریع جبران شود و اردو باید شروع شود.

موسوی ، که در حال حاضر از دفتر فدراسیون خارج است و حتی از ارسال فعالیت های فوتبال زنان به دفتر شرکت بازاریابی خود شنیده است ، از استفاده از فرصت برای تمرین از تیم ملی خودداری کرد و به گفته مدیر سابق ، مسئولیتی در قبال دستاوردهای او

فدراسیون | فوتبال

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا