تیم ما را در آینده متفاوت خواهید دید

تیم ما را در آینده متفاوت خواهید دید

میجیک / اصفهان سرمربی تیم فوتسال بانوان شورای فوتبال اصفهان معتقد است که تیم از این پس تاکتیک ها را تغییر داده و هماهنگی آن زمان بر است.

ساناز محمدی امروز (شنبه ، 27 آوریل) پس از شکست 6-0 مقابل پارس آرا شیراز گفت: “در جلسه تمرین هفته گذشته ، ما سبک تاکتیکی تیم را تغییر دادیم و تصمیم گرفتیم تاکتیک های جدیدی ایجاد کنیم و این تغییرات باید هماهنگ شود.” و مدتی گذشت

وی افزود: ما به تمرینات بیشتری نیاز داریم تا بازیکنان تیم انگیزه و اعتماد به نفس پیدا کنند اگر بتوانند گل بزنند. با این حال ، وقتی بحث به پایان رسید و ضربه آخر را زدیم ، مسئله ای داریم که با آموزش های موجود در هفته های آینده حل خواهد شد.

به گزارش میجیک ، سرمربی تیم فوتبال اصفهان خاطرنشان کرد: تیم شیراز بازیکنان خوب ، باتجربه و هماهنگی دارد. ناهماهنگی در این تیم باعث ایجاد مشکلاتی در دفاع می شود اما مطمئناً تیم ما با این روند به سمت بهتر تغییر می کند.

وی با انتقاد از داور این بازی گفت: نمی خواهم در مورد داور صحبت کنم اما از فدراسیون می خواهم نتیجه مسابقه را نبیند. هر صحنه ای می تواند روند را تغییر دهد ، خصوصاً در فوتسال. در بازی فعلی ، دو صحنه ای که به بازیکنان هشدار می دهد حتی اشتباه نکنند ، شایسته دریافت کارت است.

محمدی ادامه می دهد: در یکی دو بازی اخیر یکی از داوران سهواً یا ناخواسته سوت زد و در بازی فعلی دو داور اینگونه هستند. ما صحنه بازی را به فدراسیون ها خواهیم فرستاد ، اما مطمئن باشید که در بازی های آینده و سال های آینده از این بازیکنان بیشتر خواهید شنید.

وی افزود: تیم شیراز هفته گذشته با نتیجه 9-1 تیم اسفراین را شکست داد و امروز بازیکنان ما می توانند نتیجه را کاهش دهند و جای پیشرفت دارد. در هفته های آینده ، به خصوص بازی برابر اسفراین ، می توانید تیم را متفاوت ببینید.

محمدی گفت: سن هویت برخی از بازیکنان ما از تعداد بازی ملی برخی دیگر از بازیکنان تیم کمتر است و آنها یک کوله هماهنگی و تجربه دارند و بازیکنان هنوز هماهنگی لازم را ندارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا