قهرمان ۱۷ساله پرش سه‌گام زنان: آرزوهای بزرگی دارم/ به المپیک فکر می‌کنم

سارینا ساعدی می گوید که در ورزش برای اهداف بزرگی تلاش می کند که مهمترین آنها رسیدن به المپیک است.

به گزارش میجیک ، سارینا ساعدی 17 ساله توانست رکورد پرش داخل سالن زنان در سه مرحله را از ایران بشکند. او چندین سال بصورت حرفه ای زیر نظر زهرا نبی زاده تمرین می کند و آرزوهای بزرگی از جمله شرکت در مسابقات جهانی و المپیک دارد.

ساعدی در گفت وگو با میجیک ، حضور در دو و میدانی را ذکر کرد و گفت: من در سال 2003 به دنیا آمدم و حدود 7-8 سال است که می دوم ، اما حدود 4 – 5 سال به صورت حرفه ای کار کرده ام. خوشبختانه ، اتاق بازی این مسابقات که در سال 1999 برگزار شد ، من یک رکورد با سهمیه جوانان 12.68 متر اضافه کردم و در مسابقات داخل سالن ، رکورد UUM 12.53 متر را حذف کردم.

وی در مورد چگونگی درگیر شدن در این ورزش گفت: “من در سال پنجم دبستان بودم که یک معلم ورزش استعدادی در دو و میدانی را کشف کرد.” از آن زمان وارد مسابقات منطقه ای و سپس مسابقات کشوری شدم و این رشته را دنبال کردم. قبل از این داستان ، من چیز زیادی در مورد ورزش نمی دانستم ، اما از 6 سالگی رشته های مختلفی مانند شنا ، اسب سواری ، والیبال ، فوتسال و بسکتبال را امتحان کرده ام.

وی افزود: خوشبختانه از انتخاب های ورزشی خود راضی هستم. این یک رشته فردی است و موفقیت و مدال های کسب شده فردی است.

ساعدی در ادامه با بیان اینکه زیر نظر زهرا نبی زاده تمرین می کرد ، ادامه داد: من در تهران زندگی می کنم و برای تمرین به ورزشگاه آفتاب انقلاب رفتم. البته در زمان کرونا ، زمانی که باشگاه برای مدتی بسته بود ، در پارک نیز ورزش می کردم. من حدود 6 روز در هفته ورزش می کنم ، هیچ وقت تلف نمی کنم و خوشبختانه رکورد 99 را شکستم.

وی گفت: “من هنوز جوان هستم و ركوردی از جوانان و بزرگسالان در فضای باز منتشر نخواهم كرد.” یادداشت برای مردان جوان 74/12 متر و برای بزرگسالان 23/13 است. من همچنین می خواهم به روز رسانی. اگر مسابقات بین المللی مشهد برگزار شود ، من مطمئناً درگیر آن خواهم شد و ممکن است بتوانم رکوردی به این خوبی ثبت کنم.

سومین رکورددار رکورد در ایران درباره حمایت فدراسیون و باشگاه خلیج فارس گفت: “خوشبختانه ، در سال 1999 ، پلیمرهای خلیج فارس از من حمایت کردند و من از آقای حسین رحمتی تشکر می کنم.” در طول این سال ، او در زمینه های مالی و ورزشی مانند ناخن و لباس به من کمک کرد و خوشبختانه مشکلی نداشتم. برعکس ، پس از انتخابات ، مسابقات با تلاش خوبی با فدراسیون برگزار شد. البته من هنوز هم باید هزینه هایی مانند مربیگری ، مکمل ها و مسافرت ها را پرداخت کنم.

وی با اشاره به هدف در این زمینه گفت: من آرزوهای بزرگی دارم. در ابتدا می خواهم رکورد جوانان و بزرگسالان را از بین ببرم. علاوه بر این ، مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 1400 امسال برگزار می شود و ممکن است مسابقات (90/12 متر) انجام شود. بعد از آن به فکر شرکت در مسابقات آسیایی ، جهانی و المپیک افتادم.

دارنده رکورد پرش داخل سالن بانوان در سه مرحله زنان در ایران خواستار شرکت در مسابقات بین المللی شد و گفت: “حتی اگر سال سختی پیش رو داشته باشد و من مجبور باشم در کنکور سراسری شرکت کنم ، اما امیدوارم که مسابقات را به درستی پشت سر بگذارم. برای به دست آوردن تجربه بیشتر و آماده رقابت با کسانی که بالاترین موضوع را دارند ، رسیدن به المپیک بعدی است.

سرانجام ساعدی گفت: من از تابستان شروع به تحصیل در کنکور کردم. علاوه بر این ، من ورزش را به طور حرفه ای تبلیغ می کنم و در سال 1999 ، در چندین مسابقه شرکت کردم. من همچنین درگیر امتحانات کلاسی هستم ، ساعت 6 بعد از آموزش برگزار شد و امشب تا ساعت 12 درس خواندم. من برنامه شلوغی دارم و امیدوارم در هر دو زمینه موفق باشم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا