نفت جنگ صدرنشینی را برد/ داستان تکراری انصراف‌ها در لیگ فوتسال زنان

صدرنشینی

نفت جنگ صدرنشینی را برد/ داستان تکراری انصراف‌ها در لیگ فوتسال زنان

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان با برتری تیم نفت در گروه دوم به پایان رسید.

به گزارش میجیک ، هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان از ساعت 11 صبح جمعه آغاز می شود که با پایان یافتن نفت به عنوان رهبر گروه دوم ، این هفته به پایان می رسد و تیم برای دیدار با ملی حفاری در گروه اول عقب نشینی می کند.

در گروه اول سایپا تهران میهمان مس کرمان بود که با دو گل نسترن مقیمی و نسرین قمی به پیروزی رسید. نام جدید اصفهان نیز در برابر شهروندان ساری بازی کرد و در یک مسابقه نزدیک با نتیجه چهار بر سه پیروز شد.

ملی هفاری اهواز که هدایت این گروه را بر عهده داشت قرار بود میزبان تیم فوتبال رودان باشد اما تیم رودان سفر خود را به اهواز لغو کرد و در این دیدار به میدان رفت و شکست فنی تیم اعلام شد.

تا این فصل چهار تیم حضور حریف را لغو کرده اند. در این گروه اول ، گروه سوم و دوم ، تیم حاضر به بازی نشد و همین امر باعث اعتراض برخی از مربیان شد.

در این گروه حفاری ملی اهواز با 18 امتیاز پیشتاز بود و سایپا تهران و نامینو اصفهان به ترتیب با 15 و 12 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در گروه دو ، تیم فوتبال خراسان رضوی در یک بازی حساس میهمان پالایشگاه نفت آبادان بود تا به جلو حرکت کند اما با نتیجه سه بر یک شکست خورد و به مقام دوم جدول سقوط کرد. همچنین نفت با 16 امتیاز در بالاترین سطح قرار دارد.

مس رفسنجان همچنین دوازدهمین دروازه هیئت فوتبال اصفهان را گشود تا به مقام دوم جدول نزدیک شود.

در این گروه ، پالایشگاه نفت آبادان با 16 امتیاز در بالای جدول قرار دارد و تیم های خراسان رضوی و مس رفسنجان به ترتیب با 15 و 12 امتیاز در رده های دوم و شماره سه قرار دارند.

پویندگان فجر شیراز و پارس آرا شیراز از گروه های اول و دوم استراحت می کنند.

نتایج کامل این دیدار در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:

گروه اول

مس صفر کرمان – 2 سایپا تهران

وارگا ساری 3-4 نامینو اصفهان

تمرین ملی اهواز – هیئت فوتبال رودان (برگزار نمی شود)

گروه شماره دو

Abor Factory Oil Factory 3 – 1 هیئت فوتبال خراسان رضوی

هیئت فوتبال صفر اصفهان – مس 12 رفیسنجان کیمیایی

اسفراین 5 – 5 رهیاب تهران

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا