فلاحی: ۵ سال دیگر می‌توانستم بازی کنم/ خواستم در اوج خداحافظی کنم

فلاحی: ۵ سال دیگر می‌توانستم بازی کنم/ خواستم در اوج خداحافظی کنم

کاپیتان تیم سازه بانوان فوتبال ، گفت: “وقتی تصمیم به بازی گرفتم ، می توانم حداقل پنج سال دیگر بازی کنم ، اما نمی خواهم خودم را از دست بدهم.”

به گزارش میجیک ، شیدا فلاحی ، کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ، از قهرمان جهان خداحافظی کرد: “من از تیم ملی و باشگاه خداحافظی کردم.” به این نتیجه رسیدم که در بازیگری حرفه ای هستم. من قصد دارم دیوانه ای مثل خودم بسازم یا بهتر از این برای کمک به تیم ملی فوتبال ایران است.

کاپیتان تیم استدازه افزود: من از سن 14 سالگی که تابعیت نداشتم به عضویت تیم ملی بزرگسالان درآمدم. در آن زمان ما در رده پایه تیم ملی نداشتیم. من 20 سال در تیم ملی بازی کردم و همچنین افتخار می کنم که کاپیتان تیم ملی هستم که خوشبختانه در نهایت به قهرمانی در لیگ رسیدم.

فلاحی درباره ادامه کار مربیگری خود گفت: “من سعی می کنم رزومه خود را از نظر مربیگری در بدن سازی و هندبال حفظ کنم.” من می خواهم بعد از این در بخش مربیگری کار کنم. امیدوارم که او بتواند بیش از 20 سال مربیگری کند تا یک بازیکن هوشمند باشد.

وی در مورد اینکه گفته شد این ورزشکار دو بار فوت کرده و مرگ زمان خداحافظی از قهرمان قهرمان است ، افزود: کاملاً درست است. سه روز برای من سخت است ، به نظر می رسد هر ثانیه می میرد ، اما خدا را شکر ، کل تیم ، ما عهد کردیم که سومین جام خود را امسال بالا ببریم و خداحافظی کنیم.

وی در پاسخ به سوالی هنگام خداحافظی گفت: من اولین تصمیمم را امسال گرفتم ، حتی اگر تیم پیروز نشود ، باز هم خداحافظی می کنم. ما همچنین نذر می کنیم که قهرمان باشیم.

وی با استفاده از هر فرصتی برای گلزنی در فینال گفت: “دقیقاً مثل زمانی که می دانستم می خواهم بمیرم و هرگز کار بدی انجام ندادم ، در فینال نیز احساساتی داشتم.” می دانم که قهرمان شدن فقط یک ساعت طول می کشد.

سرانجام وی گفت: “هنگامی که تصمیم به بازی گرفتم ، می توانم حداقل 5 سال دیگر بازی کنم ، اما نمی خواهم بدنم سقوط کند و در آن شرایط هندبال را کنار خواهد گذاشت.”
آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا