مریم احمدی: دختران کشتی‌گیر شور و شوق زیادی دارند/ دبیر قول حمایت داد

قهرمان وزن 75 کیلوگرم کشتی آلیش زنان می گوید که کشتی گیران بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور آلیش و شرکت در روحیه آموزش دیده اند.

به گزارش میجیک ، مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی بانوان کشور که یکشنبه 24 مارس برگزار شد و برندگان این وزن متفاوت هستند. کشتی گیران زن که پس از شیوع ویروس کرونا غیرفعال بودند و فقط به اردوهای کوتاه مدت تیم ملی می پرداختند ، کشتی گیران زن را در رقابت مشاهده می کردند.

مریم احمدی قهرمان وزن 75 کیلوگرم بانوان در گفت وگو با میجیک ، به سطح مسابقات اشاره کرد و گفت: سطح مسابقات بسیار بالا است و توسط مسئولان قبلی قابل پیش بینی نیست. هانیه عاشوری و فاطمه صفایی ضمن داشتن برخی پدیده ها و محدثه حسینی به عنوان یکی از شرکت کنندگان در مسابقات کشتی جودو ، بسیار خوب هستند.

وی درباره این اجرا اظهار داشت: “من در زمان شیوع تاج ورزش و بدن سازی را تمرین كردم ، بنابراین در مسابقات شركت می كردم. البته فاصله از مسابقات برخی از پیشکسوتان را تحت تأثیر قرار داد ، زیرا آنها در آن دوره آموزش ندیدند ، اما جوانان بسیار خوب بودند.

احمدی ادامه داد: همه کشتی گیران با اشتیاق خاصی تمرین کرده و وارد مسابقات شده اند. هرچه اردوها بیشتر شود ، ما قویتر می شویم و بیشتر از وضعیت رقابت اطلاعات دارم. قول آقای دبیر در حمایت از آلیش خواهد بود و اردوگاه ملی ممکن است تا پایان سال برگزار نشود.

این کشتی گیر درباره چگونگی رعایت پروتکل های سلامتی در طول مسابقات اظهار داشت: پروتکل های بهداشتی به طور کامل رعایت می شوند. ما تست تاج را 72 ساعت قبل از مسابقه انجام دادیم و او وقتی به هاستل رسید دوباره آزمایش کرد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا