یک بازی خوب را در فینال به نمایش می‌گذاریم

یک بازی خوب را در فینال به نمایش می‌گذاریم

میجیک / فارس سرمربی فوتبال زنان شهید شامللی کازرون بیان می کند که در لیگ برتر نهایی که بعد از ظهر دوشنبه 25 مارس در تهران برگزار شد ، زمانی که او می خواهد بازی را خوب انجام دهد.

خدیجه قانع در گفت وگو با میجیک افزود: “در رقابت های این فصل ، ما برای اولین بار مقابل تیم سازه مشهد شکست خوردیم و در دور برگشت توانستیم آن شکست را شکست دهیم و تیم اول این گروه باشیم ، ما به نیمه نهایی رسیدیم. “

وی با اعلام اینکه تیمش برای سومین بار به مصاف مشهد می رود ، گفت که هر دو تیم مسابقه خوبی را نشان می دهند و بازیکنان می توانند به آنچه می خواهند برسند ، که برنده مسابقه است ، برسند.

قانع همچنین در مورد دیدار روز شنبه این تیم که منجر به پیروزی 27 بر 19 در تاسیسات دریایی شد ، گفت: ما در این فصل دو بار با این تیم تهرانی بازی کرده ایم و دو برابر متفاوت پیروز شده ایم. بنابراین در بازی گذشته سعی کردیم به بازیکنان اصلی استراحت بدهیم تا بازیکنان پشتیبان نیز بازی کنند. البته تیم امکانات نسبت به سال گذشته بسیار افت کرده است اما هنوز تیم خوبی است و برای شما آرزوی موفقیت می کنم.

وی کیفیت مسابقه را در این فصل رضایت بخش توصیف کرد و افزود: به نظر من سطح کیفیت مسابقه بالاتر از فصل قبل است. بازی غیرقابل پیش بینی است و هیچ کس نمی تواند بداند کدام تیم به فینال راه می یابد. این یک مزیت بزرگ در مسابقات این فصل است. برخی از تیم ها تعجب می کنند و ما می دانیم که در برخی از مسابقات برابر تیم های رقیب ، آنها با پیروزی به رختکن ادامه می دهند. این نشان می دهد تیم حذف شده در مرحله گروهی تیم ضعیفی نیست و ممکن است در آینده حرف های زیادی برای گفتن وجود داشته باشد.

غنا در مورد سلامت پروتکل های مشاهده در حین مسابقه گفت: “تست کرونا به طور منظم انجام می شود و اگر تست ها مثبت باشد ، از ورود آنها به مسابقات جلوگیری خواهیم کرد. بعلاوه ، فاصله اجتماعی را به عنوان اولین اصل حفظ کنید تا وی بتواند وارد مسابقات شود. سالن مسابقه. “تیم اقدامات سختگیرانه ای را برای رعایت اصول بهداشت انجام می دهد. چون بازیکن تاج گرفت ، بنابراین تیم اول شد.

به گزارش میجیک ، تیم فوتبال بانوان ارتش شهید شامللی کازرون در فینال لیگ برتر با پیروزی مقابل تأسیسات دریای تهران به پیروزی رسید و دیدار نهایی را روز دوشنبه 4 اسفندماه در تهران مقابل تیم استاد سازه از مشهد برگزار می کند.

بیشتر اعضای تیم فوتبال بانوان ارتش ، شهید شاملى کازرون بازیکنان استان فارس هستند. این در حالی است که برخی از بازیکنان این تیم اعضای تیم ملی فوتبال بانوان ایران هستند.

مسابقه فینال بانوان لیگ برتر هندبال ساعت 16 بعدازظهر روز دوشنبه 4 اسفند در سالن فدراسیون هندبال شهید قاسم سلیمانی برگزار می شود.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا