صالحی‌امیری: بسکتبال در آینده جزو مدعیان المپیک خواهد بود

صالحی‌امیری: بسکتبال در آینده جزو مدعیان المپیک خواهد بود

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد وضعیت بسکتبال گفت: بسکتبال مردان در راه است تا رقیب المپیک پیش رو باشد.

به گزارش میجیک ، بازیکنان خارجی لیگ بسکتبال بانوان در حال حاضر (چهارشنبه) با سیدرضا صالحی امیری ، رئیس کمیته ملی المپیک دیدار می کنند. در این جلسه کیکاووس سعیدی ، دبیرکل کمیته المپیک ، پیمان فخری ، رئیس مرکز نظارت بر تیم ملی ، نصرالله سجادی ، رئیس کاروان ایران در المپیک توکیو و مهین فرهادی زاد ، معاون وزیر امور زنان در وزارت ورزش

مهین فرهادی زاد در این نشست گفت: از چهار سال گذشته بسکتبال فرصت حضور در میادین بین المللی را داشت و امروز رشته های زیادی داریم که زنان در مسابقات بین المللی شرکت می کنند. ما همچنین مربیان و ورزشکاران متنوعی داریم که در کشورهای دیگر کار می کنند.

مشاوره مهرام برای پخش تلویزیونی مسابقات زنان

در این جلسه ، مدیرعامل باشگاه مهرام از رایزنی برای پخش تلویزیونی مسابقات زنان خبر داد و از رئیس کمیته ملی المپیک خواست تا پیگیری پخش رسانه ای را انجام دهد.

مهرام مربی یونانی: امنیت ایران قابل ستایش است

کاترینا ، مربی یونانی نیز گفت: “من از اینکه در شرایط خوبی هستم برای شنیدن خبر ایران جالب از شما تشکر می کنم.” فدراسیون بسکتبال ایران با استقامت به خواسته های زنان پاسخ داد و نوید یک روز خوب را داد. من همچنین می خواهم از مهرام کارگردان بخاطر حمایت عالی از بسکتبال بانوان تشکر کنم.

وی افزود: “اولین مربی زن خارجی در بسکتبال افتخار بزرگی است. طرز فکرهای زیادی در کشورهای مختلف وجود دارد ، اما امنیت در ایران قابل ستایش است. من دوست دارم در ایران باشم.”

کاترینا گفت: “من فکر می کنم پیشرفت از طریق علم ، بازی و رقابت حاصل می شود.” وقتی به ایران آمدم سعی کردم چهره ای حرفه ای به بازیکنان بدهم و سطح را ارتقا دهم. خارجی های Anane در بسکتبال ایران بسیار مهم هستند زیرا ممکن است این ایده متفاوت باشد. اوضاع در این فصل از لیگ بسیار دشوار است زیرا چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی به خوبی سازمان یافته اند. فکر می کنم پتانسیل بسکتبال ایران بسیار خوب است و او یک روز عالی خواهد داشت. قول می دهم تمام تلاش خود را برای ارتقا of بسکتبال ایران انجام خواهم داد.

صالح امیری: بسکتبال رقیب المپیک آینده خواهد بود

رئیس کمیته ملی المپیک نیز در این نشست گفت: فوتبال بالاترین فرهنگ در فرهنگ ایرانی است و حدود 40 تا 50 میلیون پیرو دارد اما در چند سال گذشته اتفاقاتی رخ داده است که باعث تغییر ذائقه جوانان در والیبال و بسکتبال. “

وی با بیان اینکه حمایت از والیبال و بسکتبال بخشی از بحث قهرمانی نبود گفت: این رشته سهمیه المپیک را می پذیرد. بسکتبال بخشی از هویت ورزشی ایران است ، به جلو می رود و در ردیف رقابت های المپیک آینده قرار دارد. این تنها با مدیریت خوب ، حمایت از باشگاه و گرایش نسل جوان به بسکتبال قابل انجام است.

در پایان مسابقه از بازیکن خارجی تقدیر شد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا