حق ذوب آهن بود که صعود کند

حق ذوب آهن بود که صعود کند

میجیک / اصفهان سرمربی تیم شهرداری بم گفت: امیدوارم از هر گروه 3 تیم به مرحله بعد صعود کنند ، تغییر Z حق صعود دارد.

مرضیه جعفری امروز (سه شنبه ، 22 بهمن) پس از پیروزی 2-0 تیم مقابل Z تغییر کرد و راهی مسابقات بعدی شد: خوشبختانه ما می توانیم با افتخار از این بازی خارج شویم و به مرحله بعد برویم. ما تیم سختی هستیم. بسیار خوب و با تیم بسیار خوبی در رقابت هستیم و تیم تغییر Z و سپاهان عملکرد بسیار خوبی داشتند و همکاری ارومیه در نیم فصل اول تیم شگفت انگیزی برای گروه ما بود.

وی افزود: به دلیل اینکه ما تمرینات خود را تمام کردیم ، در شروع لیگ نتایج خوبی نگرفتیم ، اما بازیکنانم به تدریج نتیجه گرفتند. شیوع ویروس کرونا ما را به مدت 9 ماه بدون آموزش رها کرد و همچنین در این شرایط مردد بود که به لیگ بپیوندد یا نه.

سرمربی تیم شهرداری بم گفت: ما آخرین تمرین را شروع کردیم و این مشکل باعث شد تا در نیم فصل اول موفق نباشیم ، اما خوشبختانه اکنون بازیکنان من از بیشترین فرصت ها استفاده می کنند ، اکنون آنها بسیار خوب بازی می کنند.

وی گفت: “تغییر Z واقعا خوب بازی می کند و من به شما تبریک می گویم ، این فوتبال است و من فکر می کنم تغییر Z می تواند حرف های زیادی برای گفتن در سال های آینده باشد.” سرانجام ، من از صعود تیمم بسیار خوشحال شدم.

جعفری در مورد وضعیت زمان بازی گفت: “این ذهنیت در بازیکنان ایجاد می شود که با پیروزی در این مجموعه بالا خواهیم رفت. من به بازیکنانم گفتم که برای بردن به اصفهان می رویم.” در 10 تا 15 دقیقه اول مسابقه ، بازیکنان من بازی را دست کم گرفتند ، با مکالمه با بازیکنان و تلاش بازیکنان ، ما توانستیم از فرصت استفاده کنیم ، موقعیت های گلزنی و بازی بیشتری داشته باشیم. اوضاع تا آخرین لحظه نیمه اول ادامه داشت تا اینکه برخی از بازیکنان اشتباه کردند و یک گل به ثمر رساندند.

وی افزود: تغییر Z فقط در صورت پیروزی صعود خواهد کرد و تیمی که مطمئنا شکست نخورد حمله خواهد کرد و بازی کمی مساوی خواهد شد. شاید امروز 2 تیم قادر به استفاده صحیح از تاکتیک های زمانی نباشند. هر دو تیم به شدت می جنگند. در نیمه دوم با وجود حمله دو تیم ، حمله خطرناکی را شاهد نبودیم ، Z change باید به پیروزی برسد ، اما با همان نتیجه به نتیجه رسیدیم.

وی درباره تورنمنتی که به صورت گروهی برگزار شد ، گفت: “من مخالف لیگی هستم که در دو گروه برگزار شد ، زیرا بعضی از تیم ها فقط 2 سال گذشته بازی کردند و از کار افتادند ، اما به دلیل شیوع تاج ، هیچ یک از ما نمی توانیم ” گلاره ناظمی ، مسئول برگزاری مسابقات زنان در سازمان های لیگ ، همچنین می خواهد لیگ را مانند سال های قبل برگزار کند. انشا’الله از فصل به بعد لیگ به شکل قبلی برگزار می شود.

وی افزود: امیدوارم از هر گروه 3 تیم به مرحله بعد صعود کنند. او حق دارد به مرحله بعد برود. اما به دلیل شیوع کرونا ، برگزاری لیگ به شکل فعلی بهترین کار است و سلامتی بازیکنان به خطر نمی افتد. امیدوارم ویروس کرونا بتواند ریشه کن شود.

جعفری در مورد تورنمنت بعدی گفت: رقابت در این مرحله با تیم حریف بسیار دشوار است. برعکس ، من و سپاهان امروز یک مسابقه بسیار سنگین را ترک کردیم و باید دوشنبه آینده بازی کنیم. البته شهرداری سیرجان و سپاهان و کردستان واچان نیز تیم های قدرتمندی هستند. فکر می کنم مرحله بعدی لیگ حساسیت بیشتری دارد و ما می توانیم بازی های بهتری را ببینیم.

سرمربی تیم شهرداری بم در مورد انتخاب فدراسیون فوتبال و حضور زنان در روند انتخابات گفت: من با یک یا دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری فدرال صحبت کرده ام و آنها ایده خوبی دارند و ممکن است فوتبال ایران رشد کند. و من فکر می کنم همانطور که زنان با دادن حق رأی دادن به 11 زن در انتخابات فیفا ارزش گذاری می شوند ، برنامه های خوبی برای زنان در برنامه کاندیداها وجود دارد. امیدوارم به زودی اتفاق بیفتد و من آینده خوبی برای فوتبال زنان پیدا کنم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا