زنانی خطرناک که ماموریت مرگبار دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

زنانی خطرناک که ماموریت مرگبار دارند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

رسانه های صهیونیستی از نقش زنان در سرویس جاسوسی موساد اسرائیل خبر دادند.

تلویزیون 12 کانال گفت: “نقش زنان در موساد اسرائیل کمتر از مردان در این خدمت نیست و برخی از عملیات آن به ویژه در جهان عرب شناخته شده است.”

در ادامه رسانه های صهیونیستی با اشاره به یک زن جاسوس موساد به نام “یائل” که قبل از بیروت یک عمل جراحی بزرگ انجام داده بود گزارش دادند و گزارش دادند که زنان در موساد یک عمل مهم و اساسی انجام داده اند.

وی گفت: “نقش زنان در موساد از نقش مردان كمتر نیست. به عنوان مثال ، ناصیه یهودیت در دهه 1960 به بخشی جدایی ناپذیر از موساد تبدیل شد و آلیزا مگن معاون رئیس موساد بود.”

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند ، یکی از مهمترین مأموریت هایی که به عنصر جاسوسی زن اختصاص داده شد ، تقویت روابط بین اسرائیل و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس بود ، در حالی که یوسی کوهن ، رهبر موساد ، دسامبر گذشته هشت عضو زن موساد را تأیید کرد. زیرا آنها قبل از توافق سازش با امارات و بحرین در سپتامبر گذشته نقش مهمی داشتند.

گزارش های تلویزیونی صهیونیستی 12 به نقش عوامل موساد در ترور علی حسن سلامه ، ملقب به ابوحسن اشاره می کند و ادعا می کند که “اریکا چمبرز” یکی از اعضای موساد که برای ترور وی به بیروت رفته بود ، ابو حسن را در ژانویه 1979 ترور کرد.

این رسانه صهیونیستی ادامه داد: “جذب دختران به موساد آسان تر از زنان متاهل است و این زنان معمولاً از همسرانشان طلاق گرفته اند و میزان طلاق در میان زنانی که به موساد می پیوندند بسیار زیاد است ؛ زیرا آنها مدتهاست که همسر و پسر خود را رها کرده اند.” و با هم

دکمه بازگشت به بالا