کمرانی: امیدوارم خدابنده از فرصت دعوت به اردوی تیم ملی استفاده کند

کمرانی: امیدوارم خدابنده از فرصت دعوت به اردوی تیم ملی استفاده کند

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان پس از دعوت اکرم خدابنده به اردوی تیم ملی گفت: او تجربه زیادی دارد و ما می خواهیم فرصتی برای تلاش دوباره داشته باشد.

مهرو کامرانی در گفت وگو با میجیک ، در مورد دعوت اکرم خدابنده و ملیکا میرحسینی به اردوی تیم ملی تکواندو و اینکه آیا این دعوت احتمال اعزام نمایندگان سنگین وزن به مسابقات سهمیه المپیک را نشان می دهد یا خیر ، اظهار داشت: ما در وزن 2 هستیم و ما 4 پنجاه و پنج بیست هستیم و هنوز به نتیجه نهایی برای تحویل یکی از این دو وزن نرسیده ایم. هدفی که ما ماه گذشته 4 نفره را به اردوی تیم ملی صحیح دعوت می کنیم ، اما مشکل برای ارزیابی وضعیت تحت درمان به بعد از لیگ موکول شد. در مجموع ، مایلیم نظر مختصری در مورد وزن 4 المپیک ارائه دهیم ، امیدوارم تکواندوکاران شایسته برای اعزام 2 نماینده به مسابقات آسیایی برای کسب سهمیه المپیک باقی نمانند.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ادامه می دهد: ملیکا میرحسینی سالها در اردوی تیم ملی حضور داشته و در چندین مسابقه خارجی نیز شرکت کرده و عملکرد خوبی داشته است ، اگرچه ورزشکاران گاهی اوقات در شرایطی قرار می گیرند که او قادر به اجرای بازی نیست. مهربانی داشته باشید ما عملکرد میرحسینی را در لیگ تماشا کردیم و او توانست یک مبارزه خوب از خود به نمایش بگذارد. ما می خواهیم او را به ارتش دعوت کنیم. به طور کلی ، ما در ایران با مشکلات وزنی روبرو هستیم و جمعیت ما اندک است.

وی گفت: اکرم خدابنده نیز تجربه زیادی دارد و سال ها در تیم ملی عضویت دارد. ما خوشحالیم که او با موفقیت های خود توانست فرصتی برای بازی در تیم ملی به دست آورد و امیدواریم با جدیت و انگیزه بتواند به تیم ملی کمک کند. کاش فرصتی دیگر پیدا می کرد تا خودش امتحان کند. من به شخصه از کار او در تکواندو با انگیزه بالا لذت می برم ، بسیاری از افراد در کشورهای دیگر که می خواهند پیر شوند و تجربه حضور در المپیک را داشته و افتخار کنند.

کامرانی در مورد میزان حمایت از تیم ملی تکواندوی بانوان هنگام ورود به رقابت های سهمیه المپیک در گفت: خوشبختانه فدراسیون تکواندو تیم ملی را در این شرایط دشوار و حمایت کامل از تیم ملی بانوان پایان داد. آسیا. ما دیگر با استفاده از متخصصان تغذیه و روانشناس مشکلی نداریم. تنها مشکل ما این است که امیدوارم شرایط شیوع تاج به ما اجازه دهد تا در مسابقات خارجی پیش از رقابت سهمیه آسیا در اوایل آوریل تلاش کنیم. مسابقات ترکیه که قرار است در ماه فوریه برگزار شود ، هنوز تمام نشده و ممکن است به ماه مارس موکول شود. اگر این مسابقات در ماه فوریه برگزار شود ، ما می توانستیم در این مسابقات شرکت کنیم و در صورت عدم حضور ، زیرا مدت کوتاهی تا مسابقات سهمیه ، ما نمی توانیم به مسابقات ترکیه بپیوندیم.

در پایان وی در پاسخ به این س ofال که آیا به دلیل اهمیت معیارهای ملی قبل از مسابقات سهمیه المپیک ، راه حلی برای این مشکل ایجاد شده است یا خیر ، گفت: ما از فدراسیون می خواهیم که آیا برای دو نفر امکان پذیر است؟ کشورهای خارجی برای ایجاد اردوگاه. “

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا