شهریاری: قدرت فوتبال ایران را به دنیا نشان دادیم/ بی‌توجه به نامهربانی‌ها تلاش کردم

شهریاری: قدرت فوتبال ایران را به دنیا نشان دادیم/ بی‌توجه به نامهربانی‌ها تلاش کردم

بانوان ناظر ایرانی که از طرف فیفا برای شرکت در المپیک توکیو دعوت شده اند ، گفتند که در کنار سایر داوران زن ، قدرت فوتبال و فوتسال ایران را به جهانیان نشان داده اند.

به گزارش میجیک ، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه ای به شهریاری ، ناظر ایرانی مسابقات بین المللی فوتبال ، فوتسال و ساحل ، وی را به عنوان ناظر در یک بازی فوتبال در المپیک توکیو دعوت کرد. این اولین باری است که ناظران ایرانی برای میزبانی مسابقات فوتبال المپیک دعوت می شوند.

شهریاری درباره دعوت به المپیک توکیو به میجیک گفت: “من فکر می کنم این رویداد جالب و متفاوت است.” با این وجود شرکت در المپیک افتخار بزرگی است زیرا این بازی بزرگترین رویداد ورزشی در جهان است. البته این دوره به دلیل شیوع تاج ممکن است کمی متفاوت از دوره قبل باشد.

وی درباره احساسات در مورد دعوت شدن به بازی های المپیک توکیو گفت: “من به عنوان یک مرد ایران دوست دارم که یک قسمت کوچک برای یک رویداد بزرگ داشته باشم و امیدوارم بتوانم نمایشی باشم که لیاقت شما برای کشور من است.”

ناظران زن درباره تأثیر این حادثه در شناسایی فوتبال زنان و فوتسال ایران اظهار داشتند: ، ما قدرت فوتبال و فوتسال ایران را به این جهان نشان داده ایم و اکنون نیز هنوز شاهد هستیم که داوران زن ایرلندی برای جام جهانی قدم می زنند ، این نشان می دهد پتانسیل فوتبال زنان ایران.

شهریاری شروع کار خود را به اشتراک گذاشت و گفت: در سال 2014 ، من در آزمون دوره نظارت کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کردم و پس از دریافت امتیازات مطلوب از سال اول ، اخبار مسابقات بین المللی را از AFC دریافت کردم و فعالیت های خود را در این زمینه به عنوان اولین ناظر زنان ایرانی آغاز کردم.

وی افزود: پس از آن ، AFC به طور متناوب از من دعوت کرد تا به عنوان ناظر این مسابقات در مسابقات مختلف قاره شرکت کنم. از جمله مهمترین مسابقات که تجربه کردم مسابقات فوتبال زیر 16 و 17 سال فوتبال ، قهرمانی فوتسال آسیا ، جام زنان بود ، مسابقات قهرمانی داخلی ترکمنستان و بازی های آسیایی جاکارتا. عملکرد من در طول بازی به مسئولان مسابقات اجازه داد نظارت بر فینال جام فوتبال زنان آسیا را که هر چهار سال یک بار برگزار می شود ، انجام دهند.

شهریاری با تأکید بر اینکه برای نظارت بر مسابقات مختلف از فیفا اخباری دریافت کرده است خاطرنشان کرد: همچنین اخباری از فیفا دریافت کردم که مهمترین آنها انتخابی فوتبال المپیک توکیو و مسابقات فوتسال المپیک جوانان جهان در آرژانتین بود. در آنجا ، من وظیفه نظارت بر بازی نهایی زنان و همچنین دسته مردان را به من سپرده شد. این یک تجربه شگفت انگیز دیگر است که فوق العاده بود زیرا من به جام جهانی فوتبال در پاراگوئه دعوت شدم. اوضاع در پاراگوئه بهتر می شود.

ناظران ادامه می دهند: “آشنایی من با فوتبال ساحلی و تلاش برای عملکرد خوب ، مانند هر تورنمنت دیگری که تجربه کرده ام ، باعث شده است که از طریق ناظران مسابقات ، فینال جام جهانی را رصد کنم.” فکر می کنم این عملکرد چند سال پیش باعث افتخار من شد که در معتبرترین مسابقه ورزشی امروز جهان شرکت می کنم.

شهریاری در مورد دشواری هایی که در جاده ها با آن روبرو شده است ، اظهار داشت: البته این جاده بدون مشکل نیست زیرا موفقیت یک شبه حاصل نمی شود اما جامعه برای رسیدن به مطلوب با هدف و تلاش می جنگد و آنها مجبور نیستند کاری انجام دهند. خلاص شدن از شر صرف نظر از این ، من همیشه سعی می کنم در صحنه بین المللی و امور داخلی فدراسیون ، حتی در سخت ترین شرایط ، نهایت تلاش خود را انجام دهم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا