مریم رنجبر: کمانم را فروختم و انگیزه ای برای بازگشت به تیم ملی ندارم

مریم رنجبر: کمانم را فروختم و انگیزه ای برای بازگشت به تیم ملی ندارم

عضو سابق تیم ملی کامپوند گفت عدم پرداخت “پاداش مدال و حقوق و دستمزد” دلیل اصلی تظاهرات ، فروش کمان و خداحافظی از تیم ملی کامپاند بود.

مریم رنجبر در گفت وگو با میجیک اظهار داشت: از سال 1397 به دلیل پرداخت نکردن “حق و جایزه کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا” فعالیت های حرفه ای در رشته تیر و کمان را کنار گذاشتم و انگیزه ای برای بازگشت ندارم.

این قهرمان ملی تیر و کمان با اشاره به تلاش خود برای دریافت حقوق و مدال و سایر موارد گفت: برای دریافت حقوق از ریاست جمهوری نامه ای به فدراسیون تیراندازی با کمان فرستادم و درخواست کمک و رسیدگی کردم. متأسفانه ، نامه ای پاسخ داده نشد.

رنجبر همچنین دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک را گام دوم برای رسیدگی به این موضوع ذکر کرد و گفت: رضا صالحی امیری در جلسه با رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان مذاکره کرد و غلامرضا شعبانی بهار قول پیگیری موضوع را داد که باز هم ناکام ماند.

وی همچنین با انتقاد از تضییع حقوق هنگام گرندپری تایلند در سال 1391 گفت: به جای کسب مدال طلا در این مسابقات ، تعظیم مهمی به من تعلق گرفت ، متاسفانه این جایزه به کماندار دیگری از تیم ایران تعلق گرفت. و تلاش من برای دریافت کمان و جایزه 10 میلیون تومانی برای کسب مدال به جایی نرسید.

رنجبر افزود: بعداً بازرس فدراسیون تیراندازی با كمان به وزیر ورزش گفت كه شنیده است حقوق من توسط فدراسیون پرداخت می شود كه من نیز امیدوارم كه اعلام كند هیچ رسید مالی وجود ندارد و هنگام ورود مدارك “دریافت” كرد. چگونه این روش پرداخت صحیح است؟

یکی از اعضای سابق تیم ملی جمع گفت که پس از 10 سال فعالیت حرفه ای ، هیچ کس با ما تماس نگرفت و هیچ تلاشی برای حل مشکلاتی که کمانداران تجربه می کردند ، صورت نگرفت. و من کشورش را برنده شده ام ، اما در 2 سال گذشته ، هیچ مدیر ورزشی یا مسئولی با من تماس نگرفته است و من کاملاً نادیده گرفته می شوم.

سرانجام رنجبر بر لزوم برنامه حمایت از ورزشکاران و مدال ها تأکید کرد: “از سال 1997 که از تیم ملی خداحافظی کردم ، آنها به دلیل نداشتن حقوق و نیازهای مالی مهم و انگیزه های دیگر کمان می فروشند. من وقت بازگشت به تیم را ندارم ملی.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا