بذل و بخشش اسلحه!/ ماجرای جالب ۲۰۰ سلاح شکاری در فدراسیون تیراندازی

بذل و بخشش اسلحه!/ ماجرای جالب ۲۰۰ سلاح شکاری در فدراسیون تیراندازی

فدراسیون تیراندازی حدود 200 اسلحه شکاری را ضبط کرده است ، اما مشخص نیست که این سلاح ها با چه هدفی دریافت شده اند و برای چه منظور.

به گزارش میجیک ، فدراسیون تیراندازی با 6 سهمیه المپیک ، اکنون و طی 8 ماه مانده به المپیک ، فقط به فکر تأمین نیازهای شهروندان خود و ایجاد بهترین شرایط برای اردوها و تمرینات المپیک است ، اما اکنون نه تنها شرایط فراهم نشده است. او اردو را بدون سرمربی ترک کرد و در خانه ماند.

البته مشکل تیراندازی فدراسیون با تیم ملی ، کمبود مربی تفنگ ، کمبود مهمات و مهمات ، کمبود سلاح جدید و کمبود لیگ های برتر و اسلحه برطرف نشد. ظاهراً اخیراً فدراسیون تیراندازی از وزیر دفاع خواسته است تا برای حل مشکل گلوله با فدراسیون همکاری کند اما در نهایت مسئولان فدراسیون حدود 200 اسلحه شکاری دریافت کردند! وی بدون حل مشکل گلوله ، از این همکاری دو جانبه راضی بود و در واقع مشکل تعامل عرضه مهمات با همکاری وزیر دفاع فراموش شده است.

هنوز مشخص نیست که هدف فدراسیون از گرفتن 200 اسلحه شکاری چیست. موثرترین سلاح هدف قرار دادن فقط اهداف پرواز است – یعنی فقط آموزش و نه رقابت با وجود اختلافات و خطرات. نکته دیگر این است که رشته پرواز نه تنها المپیک ، بلکه تیراندازان ایرانی در سال های اخیر حتی نتوانسته اند در رده بندی فدراسیون جهانی در این زمینه به جایگاه مناسبی دست پیدا کنند.

اکنون گفته می شود که پس از تأیید هیئت مدیره فدراسیون ، اسلحه باید به اعضای هیئت مدیره ، رئیس هیئت مدیره یا هر کسی که به تیراندازی کمک کرده باشد ، داده شود!

البته این اسلحه ها هنوز در انبار فدراسیون برای تهیه قرار دارند. وظایفی را که می توانید با لیست مشخصی از سلاح هایی که قرار بود اعطا شود انجام دهید.

میجیک از علی دادگر ، رئیس فدراسیون ، رضا ملک محمدی دبیر ، نایب رئیس بانوان ، بدرالملوک کهرنگی و ناصر رسولی ، سخنگوی فدراسیون خواست تا موضوع اسلحه شکاری را روشن کنند و برخی س questionsالات را بپرسند ، اما طبق معمول ، هیچ مقام فدراسیون در آنجا حضور نداشت. اکنون. وی در این مورد توضیحی نداد.

برخی از س asالات در مورد اینکه چرا فدراسیون تیراندازی 200 اسلحه دریافت کرده است هنوز بی پاسخ است. برای مثال:

– حدود 200 سلاح شکاری از مسئولان فدراسیون تیراندازی چه چیزی باید دریافت شود؟

– هدف سلاح شکاری گرفته شده چیست؟

– چرا باید این سلاح ها – ده ها میلیون تومان با کمترین قیمت – اهدا شود؟

– هزینه مصوب هیئت مدیره! چه پارامترهایی باید ساخته شوند؟

– تحت چه شرایطی باید این سلاح تهیه شود؟

آیا فدراسیون مسئول استفاده از این سلاح های اهدایی است؟

آیا این سلاح ها به نمایندگان و افراد خاص داده می شود؟

– و سرانجام ، نتیجه تلاش فدراسیون برای جلب وزیر دفاع برای گرفتن گلوله ها و غلبه بر ماسک ملی گرایانه چیست؟

دوره ریاست جمهوری علی دادگر 8 ماه دیگر یعنی 14 ژوئیه پایان می یابد. وی در طول سه سال ریاست جمهوری خود نتوانست به مسئله مهمات و مهماتی که باید داشته باشد بپردازد و در عمل به دنبال رشد و توسعه زمینه اهداف هوایی بود.

او با وجود شیوع تاج پس از 8 سال لیگ هدف پرواز را راه اندازی کرد. البته ، راه اندازی لیگ هدف حمل و نقل هوایی موفقیت بزرگی بود ، اما تنها در صورت توجه به رشته المپیک.

در این شرایط و مشکلات مالی ، فدراسیون هزینه های زیادی را صرف ترمیم و تنظیم مکان هدف پرواز کرده است ، اتلاف وقت و زمان برای رشته های المپیک. یا با همکاری وزارت دفاع ، فدراسیون ترجیح می دهد برای حل برخی از موضوعات ملی گرایانه ایرانی ، حذف مهمات را در اولویت قرار دهد تا 200 اسلحه شکاری.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا