از کری‌خوانی با عادل فردوسی‌پور تا خداحافظی از تیم ملی با سارا قمی

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ایرلند در حالی که یکی از بازیکنان اصلی ایران در زمین بود از تیم ملی خداحافظی کرد اما به گفته وی ، او باید به اوج رسیده باشد.

از کری‌خوانی با عادل فردوسی‌پور تا خداحافظی از تیم ملی با سارا قمی

به گزارش میجیک ، وی 13 سال پیش برای اولین بار لباس تیم ملی فوتبال بانوان ایران را پوشید ، 53 مسابقه رسمی و دوستانه انجام داد ، 21 گل به ثمر رساند ، سپس تی شرت را بوسید و خداحافظی کرد. سارا قمی یا “سارادونا” از فوتبال بانوان ایران سعی دارد با سخنان خود در یک پست اینستاگرامی عشق خود را به فوتبال ابراز کند. دختری که روزگاری آرزوی دعوت به تیم ملی را داشت و از دست خواهد داد ، اکنون همانطور که وی گفت زمان آن است که برود و باید از این فوتبال “سخت ، خسته و شیرین” خداحافظی کند.

خداحافظی کرد ، همه خاطرات تلخ و شیرین 13 سال بازی در تیم ملی بود و گریه می کرد ، اما مجبور شد بلند شود و حالا نه تنها فکرش پر از اتفاقات فوتبال بود بلکه فوتبال بزرگ و کوچک را در دفترچه اش نوشت. .

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ایران پس از خداحافظی از تیم ملی به مصاحبه میجیک نشست تا ورود وی به تیم ملی را بررسی کند ، با عادل فردوسی پور قرائت خواند و بهترین و بدترین خاطرات را بخواند و از پشیمانی هایی که پشت سر گذاشته صحبت کند.

مشروح گفتگوی مربوط به سارا قمی را با میجیک می توانید در زیر بخوانید:

سعی کردم یکی از اعضای اصلی تیم ملی باشم

من از سال 1985 تا 86 به اردوی ملی پیوستم و تا پایان سال 1987 در میان 11 تیم برتر قرار گرفتم. در طول این سال ها من فقط یکی دو بار از روی نیمکت بازی ها را تماشا می کردم یا در دور دوم وارد زمین می شدم ، یعنی واقعاً سعی کردم یکی از بازیکنان اصلی باشم. من تا سال 1990 در پست حرفه ای به عنوان مهاجم بازی می کردم ، اما از آنجا که بازیکنان کمی در خط میانی چپ هستند ، من از سال 1990 در این پست بوده ام و شاید آمار من پایین باشد. علاوه بر این با 53 بازی بیشترین بازی ملی را دارم.

ساعتها و ساعتها گریه می کردم

فوتبال ما در طول سال فراز و نشیب های زیادی دارد ، فراز و نشیب های زیادی دارد و اتفاقات بد و بد زیادی دارد. ما سختی های زیادی را تجربه کرده ایم و گرما و سرما را تجربه کرده ایم. هنگام خداحافظی ، قبل از توقف من ، همه سختی ها ، اردو زدن برای 10-15 روز یا 6 ماه ، فاصله از خانواده و خاطرات شیرینی که داشتیم. ساعتها و ساعتها گریه می کردم. من هرگز فکر نمی کردم که سارا قمی هنگام خداحافظی چنین شرایطی را تجربه کند و نمی دانم اگر خداحافظی کنم از فوتبال باشگاهی چه احساسی خواهد داشت.

من تمام اطلاعات فوتبال را در دفترچه ام نوشته ام

من تنها بازیکنی هستم که تمام اطلاعات فوتبال را از ابتدا نوشتم. خانم الهام محمودی وقتی من را دید گفت که او کتاب را از تو خریده است (می خندد) زیرا من از سال 1983 تمام اطلاعات را می نویسم.

من به عادل فردوسی پور ثابت کردم که خوش شانس نبودم

من بهترین سفر را در سنگاپور داشتم زیرا کری را قبل از اعزام با آقای عادل فردوسی داشتم. یکی از گلهای لیگ برتر در برنامه نود به عنوان سومین گل برتر سال انتخاب شد ، پس از اینکه آقای عادل مرا دید ، به شوخی گفت که این گل را زده است ، اما من گفتم که این ثابت می کند که این یک فرصت نبود.

به همین دلیل ، وقتی در سنگاپور به هدف رسیدم ، تنها چیزی که فکرم را در ذهن داشت این بود که آقای فردوسی پور گفتند ، زیرا در آن زمان من خیلی دوست داشتم نام سارا قمی و فوتبال زنان در برنامه نود پخش شود. در آن بازی ، نماینده AFC من را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد و به دلیل خاطره های خوبی که داشته ام ، ذهنم را مشغول کرده است.

در انتخابی المپیک 2012 می توان تاریخ سازی کرد

من بهترین و بدترین خاطرات را دارم. این اولین مرحله مقدماتی المپیک 2012 در دور دوم است. در این مرحله ، گروه ما در واقع می تواند به مرحله نهایی برسد ، اما به دلیل داشتن حجاب اسلامی اجازه بازی ندارد. به همین دلیل ، بهتر است به یاد داشته باشید که بسیاری از کشورها برای اولین بار فوتبال زنان ایران را به رسمیت می شناسند و از بعد رسانه ای بسیار خوبی برخوردار هستند و به همین دلیل ، بسیار جالب است که می توانیم پیشرفت کنیم و تاریخ سازی کنیم ، اما آنها اجازه نمی دهند.

وقت آن بود که از تیم ملی جدا شوم

بین فوتبال مردان و زنان در سراسر جهان اختلافاتی وجود دارد ، اما کشورهای دیگر این مشکل را حل کرده اند. من فقط به این دلیل بازی می کنم که فوتبال را دوست دارم و در تیم ملی بازی می کنم ، گرچه خداحافظی اما در قلبم می گویم: “سارا ، وقتی بچه بودی آرزوها این بود که یک روز به اردوی تیم ملی بروی و یک خط بنویسی ، اما تو در تیم ملی بازی می کنی 13 سال گذشته. “و اکنون لحظه عزیمت است.” خانواده و مردم Panjurungku در حومه شهر (Khomem) ، در غیر این صورت ، مشکلات و مشکلات زیادی در فوتبال ایران و تیم ملی وجود دارد. خانواده و شهروندان حمایت من بسیار افتخار می کنند من شروع به ترک شوک کردم و گفته می شود که بسیاری از آنها پست شما را از بین می برند ، اما من قبلاً باید در این مورد تصمیم بگیرم ، حضور روزانه کم است و اکنون لحظه ترک تیم ملی است

پشیمانی که در قلبم ماند

حسرت زیادی در تیم ملی وجود دارد. من واقعاً دوست داشتم در آسیا تجربه داشته باشم ، اما متأسفانه تنها چیزی که باعث شد تیم ملی از یک مرحله به مرحله دیگر صعود کند و به فینال نرسد. در سال 1990 ، ما در غرب آسیا نایب قهرمان بودیم ، اگرچه من دوست داشتم که در آسیا اتفاق بیفتد ، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

می خواهم در اوج خداحافظی کنم

من قطعاً فکر می کنم سارا قمی در طول فوتبال باید از تیم ملی خداحافظی کند و من احساس می کنم این اتفاق می افتد. شاید من اعتقاد ندارم و فکر نمی کنم که از اوج بالانکو فوتبال فاصله داشته باشم ، اما از نظر آماری جدیدترین بازی در قطر و قبل از آنکه بتوانم با شخص دیگری مشورت کنم ، او حتی بعد از جدایی با بسیاری از مربیان و بازیکنان من مهربان هستم و می گویم تیم ملی به شما احتیاج دارد ، اما من سرباز تیم ملی هستم و اکنون خدمتم تمام شده است.

13 سال بازی ملی در یک جمله

روز بسیار سخت ، بسیار سخت و سرگرم کننده ای بود ، من فقط می توانم در مورد سالهای طولانی حضورم در تیم ملی صحبت کنم.

مربیگری را شروع کردم

من تقریباً مربیگری در یک تیم لیگ برتری را شروع کردم و همچنین مربی شدم ، اما نمی دانم چه موقع رسماً شروع می کنم.

اخرین حرف

من با دادن اخباری درباره زنان از رسانه ها در مورد ارتقا of فوتبال تشکر می کنم و در آخر دستم را که در طی سالهای سخت بر روی من بود ، بوسیدم و از من حمایت می کند.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا