مطالب میجیک

شماره ۳۳۷ ماهنامه «پیام زن» منتشر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سیصد و سی و هفتمین چاپ “پیام زن” در نوامبر 1999 در پرونده ای ویژه با عنوان “خداحافظی یک سال دور از خانه” توسط معاون دفتر فضای مجازی ، دفتر هنر و رسانه تبلیغات اسلامی منتشر شد.

طرح جلد این شماره بازتابی از عشق و صمیمیت خانواده ایرانی است که حتی ویروس کرونا و قرنطینه طولانی مدت به خانواده آسیب نمی رساند. “سالهای خداحافظی دور از خانه + حفظ روابط خانوادگی گرم و صمیمی در طول کرونا” یک مورد موردی است که مطابق با حال و هوای هشت ماه گذشته است که ما در محیط خانواده با هم هستیم

شرایط جدیدی که طی چند ماه گذشته در خانواده ، کار و زندگی اجتماعی حاکم شده است ، همراه با شیرینی زندگی مشترک و با هم بودن ، چالش ها و آسیب هایی نیز دارد که با مشاهده برخی از مسائل اخلاقی و حل صحیح اختلافات و سوerstand تفاهم ها می توان برطرف کرد ؛ در این حالت ، ما سعی کرده ایم با استفاده از دیدگاه های روانشناختی راه حل هایی برای همکاری و همکاری بهتر خانواده ها ارائه دهیم.

البته ، راه حل ارائه شده نه تنها برای روزهای قرنطینه و بحران های کرونا ، بلکه برای تمام روزها به خانواده ها ، به ویژه زوج ها کمک می کند تا روابط زناشویی را حفظ کنند و گرما و عشق را در محیط خانه ، شب و روز سرد و زمستان ایجاد کنند. . خوش بگذره.

شماره 337 شیوه زندگی ماهانه زنان ، خانواده و اجتماعی “پیام زن” برای نوامبر 2016 در 64 صفحه با ویرایش محمدعلی روزبهانی برای عموم مردم منتشر شده است.

دکمه بازگشت به بالا