از اردیبهشت ماه به دنبال خواجوی بودیم/شاکله تیم بومی است

از اردیبهشت ماه به دنبال خواجوی بودیم/شاکله تیم بومی است

میجیک / اصفهان سرمربی تیم Z-change گفت: به دلیل ضعف در دروازه ، ما می خواهیم دروازه بان های باتجربه ای را جذب کنیم و از اردیبهشت ماه با خواجوی در حال مذاکره هستیم ، کاری که وی در مرحله دوم مذاکرات برای این انتقال انجام داد.

مژگان مادام زاده در گفت وگو با میجیک ، با اشاره به هدف تغییر Club Z برای فصل جدید ، یعنی در نظر گرفتن بومی گرایی و جوانی ، اظهار داشت: تغییر پرسنل Z ، برای اولین بار کودکان فوتبال را از فرزندان پرسنل Z Change می گیرند و بعضی از آنها از آنها استخراج می شود در مرحله دوم ، ما فراخوانی می کنیم و آزمایشات گسترده ای انجام می شود ، اعضا در این گروه و سایر گروه ها در مرحله اول که او انتخاب کرده ، فیلتر کرده و قبل از آن آموزش را با شخص دیگری آغاز می کنند ، انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: “سرانجام ، کسانی که آمادگی جسمانی دارند با یک مسابقه شناخته می شوند و ممکن است با هدف باشگاه مطابقت نداشته باشند ، او کادر فنی را برای تیم بالغ جذب کرد و به تغییرات آکادمی فوتبال زنان Z منتقل شد. ما باید آکادمی باشیم ، که پشتیبانی بزرگی برای تیم لیگ برتری خواهد بود ، به زودی فعالیت خود را آغاز می کنند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در مورد اعضای تیم خود گفت: “پس از پایان لیگ گذشته ، حدود 8 بازیکن تیم را ترک کردند. به دلیل این مشکل ، ما می خواهیم ضمن در نظر گرفتن اهداف مهم در این باشگاه از جمله جوانان ، بازیکنان غایب را جایگزین کنیم.” ما شرقی و محلی هستیم ، اما در طی مراحل تست ، شناسایی استعداد را نیز مورد توجه قرار می دهیم ، که یکی از مهمترین اهداف ما است.

وی افزود: در واقع اکنون ترکیب تیم با انگیزه جوانان همراه با بازیکنان باتجربه انجام می شود تا آنها بتوانند نقش رهبری و الگویی در تیم داشته باشند. با توجه به تیم بسته ، ساختار اصلی تیم اصیل است و می تواند به 30 درصد بازیکنان غیر بومی و جوان تیم تعلق گیرد و امیدوارم بتواند امسال تیم را با نام و پرچم Z تغییر در موقعیتی که این باشگاه بزرگ دارد به میدان بیاورد. در اهداف بلند مدت باشگاه بالا و نزدیک باشید.

مادیم زاده با اشاره به اینکه تغییرات Z در پایان فصل با مشکل روبرو شد ، افزود: ما از ماه می خواستیم خواجوی را جذب کنیم و بحث کنیم ؛ اما از آنجا که اولویت اول تیم قبلی است ، Vachan ، این فرصت را از دست دادیم اما هنوز در تلاش هستیم دروازه بان خوبی برای تیم. اگر بازی را تماشا کرده اید ، فصل گذشته هدف اصلی هدف قرار گرفت ، مطمئناً تغییر Z خطر ایجاد هزینه برای بازیکنان جوان را دارد ، که فکر می کنم هیچ تیم یا باشگاهی جرات ندارد این خطر را در لیگ های بزرگسالان بپذیرد. به همین ترتیب ، اما امسال ما به دنبال تقویت دروازه همراه با بازیکنان جوانی هستیم که کار می کنند و تجربه به دست می آورند و برای اینکه در این زمینه ایمن باشیم ، غریب زاده سنگربان ، تیم ملی فوتبال جوانان Z تغییر می کند و تجربه مهمترین بازیهای لیگ را بدست می آورد .

وی ادامه داد: بعد از اوضاع خواجوی دوباره با تیم واچان مذاکره کردیم و توانستیم به نتیجه برسیم وقتی خواجوی آمد و شرایط باشگاه را دید و چون باید لژیونر می شد تصمیم گرفت با تغییرات Z برود. . فوتبال زنان فراز و نشیب های زیادی دارد که می تواند تا زمان بازی و شروع مسابقات تغییر کند. آنچه ما به دنبال آن هستیم بازیکن خوبی با تغییر نام Z برای رسیدن به هدف است.

مادیم زاده در مورد شروع تمرینات زمانی گفت: تحت شرایط ، بعد از پروتکل ، بعد از آزمون که اواخر مرداد است ، آموزش خوبی را از شهریور ماه شروع می کنیم و مشکلی از این بابت نداریم. ما سعی می کنیم تیم های دیگر را از دست ندهیم. کرونا بخشی از زندگی ما شده است که باید زندگی روزمره خود را با رعایت موارد بهداشتی مانند ماسک زدن ، حفظ فاصله فیزیکی و … سپری کنیم.

وی در مورد شروع فصل جدید مسابقات خاطرنشان کرد: خوشبختانه رئیس سازمان لیگ زنان این موضوع را جدی می گیرد اما برای او سلامتی بازیکنان در اولویت است. در حقیقت این لیگ چندین رشته علمی مانند فوتبال یا والیبال و بسکتبال را برای شروع مسابقات آغاز کرده است. اما در فوتبال ، بسیاری از درگیری ها و همچنین برخی از بازی های فیزیکی شرکت کنندگان وجود دارد. در فوتبال ، فقط 22 بازیکن در این زمینه که خود درگیری و افراد درگیر بازی را دارند. فدراسیون و رئیس سازمان لیگ قطعاً نگران هستند. به نظر می رسد شیوع بیماری در این مدت بیشتر می شود.

سرمربی تیم تغییر Z زنان گفت: من مسئولان لیگ مدتی منتظر هستیم تا شرایط بهتری را در پروتکل های سلامتی ایجاد کنیم تا بتوانیم در شرایط خوبی به بازی برسیم. فوتبال یک رشته متفاوت از سایر ورزش ها است ، البته برای شروع خیلی دیر است تأثیر منفی در لیگ دارد ، که هنگام برنامه ریزی همه این موارد باید به آن توجه شود ، اما آنچه در شرایط فعلی اهمیت دارد سلامتی بازیکنان و ورزشکاران است.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا