آموزش همگانی؛ از کاهش زخم های زیست محیطی تا اراده جمعی برای مطالبه گری

آموزش عمومی ؛ از زخمهای زیست محیطی برای جمعی ادعا خواهد کرد

آموزش عمومی ؛ از زخمهای زیست محیطی برای جمعی ادعا خواهد کرد

عضو هیئت علمی بر نقش آموزش عمومی در حفاظت از محیط زیست تأکید می کند و اظهار داشت که می تواند یک چرخه ایمان طبیعی و یک کاهش طبیعی باشد جمعی برای صدمات زیست محیطی است.

با این حال به عنوان یکی از اعضای دانشگاه آزاد اسلامی در اخبار با اخبار آنا در تاریخ 15 مارس روز عمومی آموزش و پرورش که یک اکوسیستم عمومی در کشورهای در حال توسعه گره خورده است؟ آموزش عمومی اکوسیستم ها و توسعه پایدار عمیقاً دیالکتورها هستند. توسعه پایدار در هسته اصلی به معنای تأمین نیازهای فعلی بدون ربودن در مورد آینده است تنها در صورتی که بین مبارزات اقتصادی و ایجاد عدالت اجتماعی احیا شود.

وی ادامه داد: آموزش عمومی به عنوان معرفتی عمل می کند و بیداری آگاهی عمومی و افزایش تعهد اخلاقی برای فروپاشی محیط اطراف را آزاد می کند.

در دنیایی که با فروپاشی روزانه اطراف خود روبرو شده است آموزش عمومی یک نیاز اخلاقی به بازمانده جمعی ما است.

صداقت توضیح می دهد: جامعه در حال توسعه ما از بحران محیط زیست مانند خفگی جوی آسیب به زمین یا پر جنب و جوش شهادت می دهیم. این وضعیت گاهی اوقات باعث سوءاستفاده های طبیعی می شود. سیستم آموزشی همچنین با کمبود زیرساخت ها و نابرابری زیرساخت ها روبرو است. اما اگر از منظر هستی شناختی نگاه کنیم چالش فقط یک مانع نیست بلکه با تجدید نظر صحبت می کنیم. آموزش و پرورش باید موضوع را برای درک اقدامات روزانه و لبه های زیست محیطی سوق دهد.

خانواده دانشگاه نقش آموزش عمومی را در حفاظت از محیط زیست ثبت می کند و گفت: “آموزش عمومی فراتر از انتشار دانش باید صلاحیت و اخلاقی را انجام دهد.” به عنوان مثال هنگامی که مردم یاد می گیرند که چگونه زباله ها را سازماندهی کنند یا از منابعی که می توانند به روز شوند بهره مند شوند Ulckets محیطی کاهش می یابد.

آنها می افزاید: “این آگاهی از این عمل این است که از عبور رسمی یا غیررسمی گزینه هایی را که می توانید در هسته حفظ و مسئولیت آن حفظ کنید هدایت می کند.” به خصوص در تأکید زنان و دختران که اغلب در آب مدیریت مواد غذایی و انرژی است آموزش ها می تواند با چرخه های طبیعی و آسیب های طبیعی به خطر بیفتد

آموزش عمومی ؛ از زخمهای زیست محیطی برای جمعی ادعا خواهد کرد

صداقت در پاسخ به این سؤال که مسئولیت اخلاقی افراد و جامعه چیست؟ وی اظهار داشت: در فرد SFEK تعهد به پاسخگویی به دیگری چه انسانی یا طبیعی به عنوان یک کلید. ابتدایی مانند کاهش مصرف پلاستیک یا حمایت از محصولات بومی معتقد است که کالاهای طبیعی از صمیم قلب و شایسته هستند.

اعضای دانشکده دانشگاه لاهوکیان لاهوکیان آزاد فرصت: این نگرش موضوع را دعوت می کند تا وجود افق را برای همیشه نشان دهد. در سطح جمعی اخلاق اجتماعی یک نیروی هنجاری است. در جامعه ای که فساد و نابرابری پوسیدگی آموزش و پرورش می تواند جمعی را بدست آورد. به عنوان مثال کمپین محیط زیست این موسسه را برای درک بهتر تعهدات بیولوژیکی ایجاد می کند.

انتخابات مانند کاهش مصرف پلاستیک یا حمایت از محصولات بومی معتقد است که ماهیت خود-هندوستان و قیمت بیش از مفید است.

وی توضیح داد که نیاز اقتصادی اقتصاد برای توضیح استراتژی ها: پارادوکس بین نیازهای چسبانده و آرزوهای بیولوژیکی قرار داشت. در کشورهای در حال توسعه یک راه حل سریع گاهی اوقات ترجیح می دهد از طبیعت محافظت کند. اما آموزش عمومی می تواند این رسانه درگیری باشد. باید نشان دهد که توسعه نوار برای حرکت متفاوت نیست. اما در رئیس در مورد مفهوم پیشرفت ؛ با ضد فناوری اقتصاد حلقه و الگوهای الگوهای طبیعی و تجدید نظر.

صداقت برای پاسخ به سؤالات چگونه می بینید که پیشرفت پایدار در جهت زندگی بیولوژیکی انسان وجود دارد؟ وی به آنا گفت: توسعه پایدار فراتر از پروژه فنی دنیای بیولوژیکی انسانی است که نیاز به منسجم احترام به محیط زیست و عدالت تعهد دارد. آموزش موضوع موضوع کاربر منفعل را به توررات صاحب زمین تبدیل می کند که نیاز به تعهد وجودی و نهاد ساختاری و افراد دارد.

اعضای هیئت علمی دانشگاه اضافه می شوند: “در جهان که روزانه با محیط اطراف روبرو می شود آموزش مشترک یک نیاز اخلاقی برای بازماندگان جمعی ما است.” بدون یک موضوع آگاهانه و مسئول – که در افق عدالت و رابطه فکر می کند – این دلیل دیگر برنگشت.

دکمه بازگشت به بالا