دختران پینگ‌پنگ‌باز در روزهای کرونایی چه می‌کنند؟

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: در طی شیوع ویروس کرونا در کشور ، بازیکنان دختر پینگ پنگ تمرین را متوقف نکرده اند و کارهای جدی تری را انجام می دهند.

حمیده ایران منش ، در مورد برنامه های تیم ملی زنان به میجیک گفت: فدراسیون جهانی تنیس روی میز در 25 سپتامبر (4 آنلاین) جلسه ای را با فدراسیون این کشور برگزار می کند و در تاریخ فعلی (4 مارس) یک قهرمان جهان را انتخاب می کند یا دوباره تغییر می کند. بنابراین ، بر اساس نتایج این جلسه ، ما یک برنامه ریزی کامل برای زنان انجام خواهیم داد. علاوه بر این ، با دیدار با فدراسیون ، مقدماتی المپیک آسیا در ماه مه 1400 برگزار می شود و مسابقات جهانی در ماه مارس ، این آماده سازی است که برای زنان خوب است ، زیرا ممکن است در سال 2020 مسابقه نداشته باشیم و اگر مشکلی و بی ثباتی وجود نداشته باشد تغییر خواهد کرد ، ما از ابتدای اکتبر شروع می کنیم.

سرمربی تنیس روی میز بانوان ملی پوش درباره دستگیری لیگ برتر و آمادگی بانوان برای تأثیرگذاری روی بازیکنان اظهار داشت: از آنجا که قبل از جام جهانی بازی های پیش از مسابقه نداریم ، به من توصیه شد لیگ با کیفیت بالا برگزار شود. و تلاش من بیشتر شد. از طرف دیگر ، تیم خوب اعلام آمادگی کرده و بازیکنان خوب از یکدیگر جدا شده اند ، از این رو انگیزه اجرای تمرینات خود را کسب کرده اند. من ، که از ابتدای شیوع کرونا با بازیکنان در ارتباط بوده ام و برنامه های آنها را دنبال کردم ، اکنون جدی تر شده ام. من از بازیکنان خواستم گزارش هفتگی ، گاهی ارسال فیلم ، ورزش روزانه و تمرینات ویژه تر را ارائه دهند. به طور کلی ، ما قصد داریم آنها را از دست ندهیم و ضمن شرکت در اردو ، آموزش آنها بهتر است تا برای مسابقات آماده شوند.

وی با بیان اینکه اولویت های تیم ملی است ، می افزاید: “ما برای مسابقات تیم ملی برای یک مسابقه دیگر مسابقه انتخاب نخواهیم کرد و اکنون پنج عضو این طرح وجود دارد که ما آنها را جدی دنبال می کنیم.” خانم ندا شهسواری سالن ورزشی در خانه دارد و از زمان شیوع تاج تاکنون در حال تمرین است. در ابتدا ، خانم اشتری وضعیت ناخوشایندی داشت ، اما با هماهنگی شورای استان ، میز برای تمرین در خانه به وی اعطا شد ، به این معنی که هیئت مدیره می تواند با بازیکنان نیز همکاری کند تا شرایط در شرایط خوبی باشد. علاوه بر این ، من در آموزش باشگاه بازیکنان مشارکت دارم و اگر لیگ از اواخر ماه نوامبر برگزار شود ، مطمئناً چادر را آنقدر درست می کنیم تا او بتواند برای مسابقات آماده شود.

ایرانمنش پاسخ این سال است که به غیر از لیگ ، بازیکنان برای حضور در مسابقات جهانی چه برنامه دیگری دارند؟ وی گفت: با توجه به اینکه اختلاف بین بازیکنان برتر ایران بسیار ناچیز است ، قبل از اینکه تصمیم بگیریم بین 12 بازیکن برتر مسابقه ایجاد کنیم و آنها مطابق پروتکل های سلامتی برای مدت طولانی مسابقه دهند. این برنامه به او کمک کرد تا آماده شود.

سرمربی شهرداری شهرداری بابک در مورد مزایای پس از بازدید رئیس فدراسیون تنیس روی میز از این باشگاه گفت: در آن تاریخ ستاد مبارزه با گسترش کرونا اجازه چنین جشن هایی را نداد ، بنابراین او اعلام کرد که نمایندگان باشگاه برای تصمیم گیری و مدال به فدراسیون می روند ، که انجام می دهیم اما باشگاه شهرداری دور گرد جدید است و دو سال است که فعالیت می کند. از طرف بانوان ، مسئولان باشگاه می خواستند مسئولان فدراسیون از این باشگاه بازدید كنند ، بنابراین ما در نامه ای بسیار رسمی از رئیس فدراسیون دعوت كردیم و آقای قارداشی پذیرفت و به بابك سفر كرد.

وی افزود: در حالی که آقای قارداشی در دور حضور داشتند ، با فدراسیون و هماهنگی نمادین ، ​​یک جام قهرمانی به شهردار دور اعطا شد. این مشکل در رسانه ها گزارش شد و برخی از افراد گفتند که آقای قارداشی فقط یک فنجان از آن را می دهند اما هدف این نیست که جام را بدهند. رئیس فدراسیون تفاوتی بین تیم ها قائل نیست و این کاملا نمادین است ، اما حضور او انگیزه زیادی به باشگاه می دهد و باعث می شود مردان امسال نیز در بدمینتون شرکت کنند.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا