فرهادی زاد: امیدوارم مربیان خارجی فوتبال اجازه دهند که دختران فوتسالیست پولشان را بگیرند!

فرهادی زاد: امیدوارم مربیان خارجی فوتبال اجازه دهند که دختران فوتسالیست پولشان را بگیرند!

معاون وزیر ورزش و جوانان بانوان گفت: ما به دنبال پرداخت جوایز فوتسالیست های دختر هستیم و امیدوارم بحث های مربیان خارجی نیز بتواند جایگزین دختران شود.

به گزارش میجیک ، مهین فرهادی زاد در حاشیه نشست سالانه فدراسیون ورزش در مورد پرداخت پاداش دختران فوتسال بازیکنان گفت: خانم صوفی زاده نیز در جلسه معاون زنان رئیس جمهور حضور داشت و گفت این موضوع را در جلسه شورا پیگیری می کند. فدراسیون فوتبال پرداخت پاداش برای ورزشکاران زن و مرد را در سه رشته اولویت دارد. امیدوارم بحث در مورد مربیان فوتبال خارجی بتواند به آنها فرصت دهد تا با دختران ارتباط برقرار کنند و آنها می توانند پول را بپذیرند.

فرهادی زاد در پاسخ به این سوال که فوتبال مربی و بازیکن خارجی نمی آورد ، گفت: بیاور اما پول را بده و پول را به ورزشکار بده.

فرهادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رکورد کسب سهمیه المپیک زنان توکیو شکسته می شود ، تأکید کرد: اگر کرونا نبود ، در صحنه بین المللی سهمیه بیشتری کسب می کردیم اما ناامید نیستیم زیرا هنوز سهمیه های زیادی وجود دارد. هنوز زنان توزیع می شوند و امیدوارم برخی از این زنان بتوانند متعلق به زنان ایرانی باشند.

وی در مورد تمدید احتمالی قرارداد فدراسیون سه آتلون با مربیان خارجی گفت: خوشبختانه تفاهم نامه ای بین فدراسیون ها انجام شده است ، فدراسیون نیز دفاع می کند و اعتبار در حال بررسی است. خوشبختانه معاون توسعه قهرمانی در حال رشد روی فدراسیون است و امیدوارم فدراسیون بتواند به کار با مربیان خارجی ادامه دهد.

فرهادی زاد در مورد نگرانی فدراسیون از طرف بانوان توضیح داد: خوشبختانه یادداشت های مالی امسال به گونه ای تنظیم شده است که تقسیم بندی های بانوان و آقایان از یکدیگر جدا شده است و اگر فدراسیون نمرات لازم برای ارزیابی بخش بانوان را کسب نکند ، نمی تواند بودجه بندی کند. برای دریافت.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا