برزیل در انتظار پاسخ تیم ملی فوتسال زنان ایران

برزیل در انتظار پاسخ تیم ملی فوتسال زنان ایران

آخرین مهلت اعلام آمادگی فدراسیون فوتبال ایران برای تیم ملی فوتسال بانوان در جام جهانی 15 شهریور است و باید دید آیا مسئولان فدراسیون با این توافق موافقت می کنند یا خیر.

به گزارش میجیک ، فدراسیون فوتبال برزیل نامه رسمی را به فدراسیون فوتبال ایران ارسال می کند ، بانوی مسابقات ملی پوش فوتسال تیم ملی به برزیل ، معروف به جام جهانی یا زنان فوتسال جام جهانی ، در پایان ماه دسامبر برگزار می شود. دولت برگزار شد.

در این نامه آمده است كه تمام هزینه های 14 بازیکن و 9 پرسنل بر عهده كشور میزبان است و فدراسیون ایران فقط باید بلیط رفت و برگشت این تیم را تهیه كند. مهلت اعلام آمادگی برای شرکت در این مسابقات امروز شنبه ، 15 شهریور به پایان می رسد و هنوز مشخص نیست که مسئولان فدراسیون ایران چه تصمیمی می گیرند.

تیم ایران سال گذشته نیز به این مسابقات دعوت شده بود ، اما فدراسیون فوتبال نتوانست فرصتی را برای حضور در این رویداد ورزشی انتخاب کند.

اعزام یک تیم ملی به این مسابقات اگرچه میدانی برای کسب تجربه و نشان دادن پتانسیل بازیکنان ایرانی است ، اما به آمادگی آنها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب یک جام سوم نیز کمک می کند. بنابراین ، مسئولان فدراسیون باید با توجه به آمادگی شهروندان ، خود را برای توسعه آماده کنند.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا