لزوم پیگیری نارضایتی های مردم از دریافت مرسولات پستی
دومین نشست از سلسله نشست های کارشناسی «پنجشنبه های پایش» وزارت ارتباطات و اطلاعات که صبح امروز با حضور سید ستار هاشمی و جمعی از معاونان و کارشناسان مرتبط برگزار شد مربوط به برنامه کنترل پروژه است. و ارائه و نظارت بر فعالیت ها و گزارش عملکرد شرکت ملی پست واگذار می شود.
به گزارش میجیک سیدستار هاشمی – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – در این نشست کارشناسی پس از ارائه گزارش عملکرد چند ماهه شرکت پست در دولت چهاردهم توسط مدیرعامل این شرکت و اعضای هیات مدیره و نمایندگان آنها. . مشکلات و چالش های پیش روی شرکت ملی پست را نشان می دهد وی تاکید می کند: در سایر ادارات و سازمان های وزارت ارتباطات نیز همین مشکل را به گونه ای دیگر داریم. من معتقدم که می توانیم با پشتکار پیگیری و دلسوزی بر این مشکلات غلبه کنیم.
وی همچنین از مدیریت و نمایندگان آنها خواست که صرفاً به منظور تشکیل جلسات برگزار نکنند و پس از تشکیل جلسات لازم در صورت نیاز به تصمیم گیری تصمیم گیری کرده و جلو رفته و پس از دریافت تصمیم را اصلاح کنند. آن را بازخورد
وزارت اطلاعات و ارتباطات در پایان این نشست با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی مدیرعامل شرکت ملی پست و بیان اینکه باید دید مردم پس از اجرای این برنامه در چه وضعیتی قرار دارند اشاره کرد. وی تاکید کرد: اگر بعد از اجرای این برنامه ها شاهد وضعیت نامناسب جامعه باشیم مشکلی وجود دارد و باید اصلاح شود.
وی در خصوص توصیه هایی برای انتصاب و جابجایی افراد به مدیران تاکید کرد: برای توصیه ها و جابجایی ها قیام کنند و یا مدیران را تنها بر اساس صلاحیت و توانایی خود منصوب کنند.
هاشمی همچنین درباره نارضایتی هایی که گاهی مردم از خدمات پستی به ویژه دریافت مرسولات دارند بیان کرد: مشکل نیاز به رسیدگی و پیگیری جدی دارد تا پرونده از زحمات همه مجموعه ها کاسته و از اعتبار مجموعه های پستی کاسته شود.
وی بر شفاف بودن شاخص های اجرای برنامه به صورت اعداد تاکید کرد و افزود: بر اساس این شاخص ها می توان به وضوح و بدون ابهام میزان دسترسی به اهداف و برنامه ها را بررسی و ارزیابی کرد.
وزیر ارتباطات در ادامه تشکیل تیمی قوی برای کنترل پروژه در سطح جزئی یا کلان را در وزارت ارتباطات ضروری و ضروری دانست و دستور داد اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.
وی مدیریت زیان انباشته را یکی دیگر از موضوعات مهم در عملکرد این شرکت دانست که باید در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار گیرد.
وزیر ارتباطات کارکنان شرکت ملی پست را نیروهای زحمتکش قابل اعتماد خدمتگزار و بی وجدان می داند که این ویژگی ها را در عمل به نمایش گذاشته اند و تاکید کرد که برای حمایت از آنها تمام توان خود را انجام خواهیم داد.
وی با بیان اینکه انتظارات ویژه ای از شرکت پست دارد ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه طراحی شده این شرکت در آینده بدرخشد.
بر اساس این گزارش در ابتدای این جلسه احمدی مدیرعامل شرکت ملی پست به ارائه گزارش عملکرد و همچنین برنامه راهبردی طراحی شده برای این شرکت پرداخت و معاونان وزیر و مدیران حاضر در جلسه نیز بیان کردند. . در مورد این طرح ها نظرات و دیدگاه ها و مشاوره هم می دهند.
در سلسله نشست های «پنجشنبه های پایش» که به صورت هفتگی و به صورت مستمر در روزهای پنجشنبه برگزار می شود برنامه عملکرد و فعالیت های مجموعه های مختلف وزارت ارتباطات و انفورماتیک با حضور سید ستار هاشمی و جمعی از نمایندگان و کارشناسان برگزار می شود. مورد انتقاد جدی قرار گرفت بررسی دقیق و ارزیابی کارشناسی انجام شد.
انتهای پیام