دختر نوجوانی که رکورد پرتاب چکش بزرگسالان را شکست/ “در زمین خاکی تمرین می‌کنم”

دختر نوجوانی که رکورد پرتاب چکش بزرگسالان را شکست/ "در زمین خاکی تمرین می‌کنم"

زهرا عرب رستمی اظهار داشت: من در رشته ورامین تمرین می کنم و اگر حمایت شود با ورود به المپیک رکورد را کاهش می دهم.

به گزارش میجیک ، مسابقات گرندپریکس دو و میدانی از طرف بانوان عصر دیروز (دوشنبه) پس از وقفه طولانی برای انجام مسابقات ورزشی ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور برگزار شد. در طول این رقابت ها ، زهرا عرب رستمی 18 ساله ، یک یادداشت 23 سانتی متری با وزنه برداری بزرگسالان اضافه کرد.

عرب رستمی در مصاحبه با میجیک ، به شکستن این رکورد اشاره کرد و گفت: “با اینکه هنوز در رده های دبیرستان خردسال هستم ، اما رکورد بزرگسالان بزرگسالان را در این رقابت اضافه می کنم و تحت نام خودم ثبت نام می کنم که دوستش دارم.” با این وجود بهتر است ، حتی اگر بعد از یک سال با هم رقابت کنم ، رکورد من چندان بد نیست ، اما از خودم انتظار بیشتری دارم.

وی افزود: “من در مسابقات سال گذشته لیگ برتر ، برای اولین بار برنده شدم که امیدوارم و از آن زمان به بعد رکورد 4 یارد را افزایش داده ام و اطمینان دارم که این رکورد برای آینده دوباره پرتاب خواهد کرد.” من در ایران رقیب خاصی ندارم و اکنون هدف من افزایش نوجوانان و بزرگسالان ضبط شده در ایران است ، آن دو که من دارم.

این ورزشکار ادعا کرد که سهمیه المپیک را کسب کرده است و گفت: “من در زمین ورامین تمرین می کنم و فقط در مسابقات آفتاب انگلاب شرکت می کنم ، اما هدف من کسب سهمیه المپیک است.” حتی اگر حدود 15 متر باشد ، اگر پشتیبانی شود ، فاصله را کم می کنم. با این حال ، من برای المپیک بعدی یقیناً سهمیه می گیرم.

سرانجام ، این ورزشکار سپس از باشگاه پلیمر خلیج فارس تشکر کرد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا