شرایط برگزاری رقابت‌های کانوپولو مهیا شود

میجیک / لرستان عضو تیم بانوان چوگان گفت: “همه آنها قایق خود را دارند و ارتباطی با فوتبال ندارند.”

صبا رحمتی در گفت و گو با میجیک ، اظهار داشت: در بحث در مورد مدیریت تیم ، سیاست فدراسیون به تشکیل باشگاه ورزشی بستگی دارد و اگر این مهم انجام شود ، می توانیم لیگ خوبی داشته باشیم.

وی درباره برنامه تیم ملی گفت: “رقابت جهانی است که قرار است در آوریل 1400 در ایتالیا انجام شود. ما نمی دانیم تیم ایران به چه اعزامی ارسال می شود یا نه ، اما ما مشمول تصمیم فدراسیون هستیم.”

رحمتی یادآور شد: مسابقات قهرمانی آسیا باید امسال برگزار شود به دلیل کرونا به تعویق افتاد و مشخص نیست چه زمانی برگزار خواهد شد.

بانوان لرستانی با بیان اینکه دستور نداده است تا اوضاع آب را تأمین کند ، افزود: اکنون تمرین بدن سازی و ورزش هوازی را انجام می دهم و اگر بتوانیم با افراد دیگر اردو بزنیم بسیار خوب است.

وی افزود: رشته ما به عنوان تمرین تیمی و انفرادی بسیار مفید و جوابگو نیست و انتظار دارید شرایط آموزش تیم نیز در دسترس ما باشد.

رحمتی با بیان اینکه رقابت فعلی رقابت های فوتبال که در کشور برگزار می شود و بدون هیچ مشکلی برگزار می شود ، افزود: همه افراد در کشتی خودمان و کمتر به فوتبال علاقه دارند و می توان رقابت کانوپلو را دستگیر کرد.

اعضای تیم بانوان چوگان تصریح می کنند: “از آنجا که ما در جهان با رقابت روبرو هستیم ، ممکن است واجد شرایط برای حضور در لیگ باشد و مسابقات قهرمانی کشور برگزار شود.”

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا