پلوسی خطاب به آمریکایی‌ها: به ترامپ اعتنا نکنید

همزمان با آغاز کنوانسیون جمهوری خواهان ، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده پیامی را برای انتخاب کنندگان آمریکا صادر کرد: نادیده گرفتن رئیس جمهور ترامپ!

به نقل از میجیک ، سخنگوی مجلس نمایندگان مجلس گفت: “یک چیز که به مردم آمریکا گفتم دونالد ترامپ را تماشا نکنید.” هدف این است که مردم را بترسانید تا رأی ندهند. برای ترساندن مردم با گفتن اینکه او می خواهد پلیس را وارد انتخابات کند. او با اجازه دادن به پوتین برای انتخاب رئیس جمهور آمریکا به نمایندگی از ایالات متحده ، تصمیم گیری در مورد دخالت روسیه در انتخابات ما را پذیرفت.

وی گفت: “اما او آنها را نادیده گرفت ، زیرا هدف وی کاهش انتخابات و کاهش انتخابات بود.”

طعمه بعد از سؤال از پلوسی در مورد نظرسنجی اخیر توسط وال استریت ژورنال و شبکه خبری نوبیان سؤال شد ، که نشان داد تنها 45 درصد از پاسخ دهندگان ابراز اطمینان می کنند که انتخابات ماه نوامبر به طور دقیق محاسبه می شود. این میزان 14٪ پایین تر از سطح اطمینان عمومی در نتایج انتخابات 2016 است.

در اوایل روز ، ترامپ اولین حضور خود در کنوانسیون ملی جمهوریخواهان چهار روزه را ابراز کرد و در مورد اعتبار این پست ابراز تردید کرد. وی خاطرنشان کرد: توسعه دسترسی به انتقال صوت ، به دلیل وقوع اپیدمی تاج ، می تواند منجر به شیوع تقلب صوتی شود ، هرچند کارشناسان معتقدند که این امر بی خطر است.

ترامپ که رسماً نامزد جمهوری خواهان را برای انتخابات 3 نوامبر انتخاب می کند ، به هواداران در شارلوت ، کارولینای شمالی گفت که او تا 80 میلیون اداره پست کار کرده و آن را برای کسی که او را نمی خواهد بفرستد. این ناعادلانه و غیرواقع است و فکر نمی کنم جدول بندی مؤثر باشد.

با استفاده از حمله چندین بار در ترامپ در مورد پست انتخابات ، Pelosi و دیگر دموکرات ها در تلاشند تا به افرادی که به آن رأی می دهند اطمینان دهند تا دوباره به شما سؤال شود که آیا شما پست را به جای محل رای گیری انتخاب می کنید یا خیر.

Pelosi گفت: “مردم حق دارند نگران باشند زیرا رئیس جمهور اظهار داشت.” اما به او گوش ندهید ، زیرا توجه این پیروزی برای افرادی است که می خواهند افراد کمتری را به خود اختصاص دهند و در این تصمیم شرکت کنند.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا