نگرانی همسایه های نتانیاهو پس از حمله پهپادی به خانه او

پهپاد | نتانیاهو

نگرانی همسایه‌های نتانیاهو پس از حمله پهپادی به خانه او
آفتاب نیوز :

این روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که پس از حمله موفقیت آمیز پهپاد به خانه نخست وزیر این رژیم و شکست سامانه دفاعی در مقابله با این حمله همسایگان نگران زخمی شدن اعضای خانواده آنها در جریان این حمله و تلاش برای نتانیاهو هستند. زندگی .

این روزنامه همچنین اعلام کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از این حمله پهپادی مرتبا جای خود را عوض می کرد.

روز شنبه رسانه های اسرائیلی از هدف قرار گرفتن خانه نتانیاهو توسط پهپادهای حزب الله خبر دادند و گفتند بسیاری از آمبولانس ها و نیروهای پلیس در نزدیکی خانه نخست وزیر مستقر هستند.

در همین حال شبکه 11 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این پهپاد پس از طی 70 کیلومتر از سمت لبنان به طور مستقیم به خانه نتانیاهو حمله کرده و دود ناشی از انفجار از دور قابل مشاهده است.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع در دفتر نخست وزیری این رژیم اعلام کرد که در زمان حمله پهپاد نتانیاهو و همسرش در خانه خود در قیصریه نبودند.

«محمد عفیف» مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان امروز سه شنبه در نشست خبری اعلام کرد: حمله به خانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قیصریه توسط مقاومت لبنان انجام شد.

مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان در پیامی هشدارآمیز به صهیونیست ها گفت: جواب آهن آهن است و جواب آتش آتش و جواب خون خون است.

رسانه های رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) با افشای این مطلب نوشتند: سیستم سانسور که مدت هاست ورشکسته شده بود اکنون اجازه انتشار رازی را داده است که از تخریب خانه نتانیاهو در اثر حمله پهپاد به دست می آید.

رسانه ها همچنین گزارش دادند: پهپادی که روز شنبه به خانه نتانیاهو در قیصریه رسید به پنجره اتاق خواب برخورد کرد.

دکمه بازگشت به بالا