انتقال ۷۰ میلیارد لیتر نفت و فرآورده نفتی از طریق خطوط لوله

انتقال ۷۰ میلیارد لیتر نفت و فرآورده نفتی از طریق خطوط لوله

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با تاکید بر آمادگی کامل صنعت حمل و نقل نفت برای حمل و نقل سوخت زمستانی گفت: در 6 ماهه نخست امسال 70 میلیارد لیتر فرآورده نفتی به سراسر کشور ارسال شده است.

به گزارش میجیک علی احمدی پور در این باره گفت: صنعت حمل و نقل نفت همچنان به انجام وظایف خود و انتقال ایمن و پایدار فرآورده های نفتی و نفت خام از طریق شبکه خطوط لوله در سراسر کشور ادامه می دهد.

وی با اشاره به تعداد نقل و انتقالات در نیمه نخست امسال تصریح کرد: از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه 37 میلیارد لیتر نفت خام و 33 میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی از محل مصرف به مراکز مصرف منتقل شده است. شبکه خط لوله

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران درباره تامین سوخت نیروگاه ها گفت: در این مدت حدود یک میلیارد و 900 میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه های متصل به شبکه خطوط لوله ارسال شده است.

احمدی پور تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل زمستان و اهمیت تامین سوخت زمستانی صنعت حمل و نقل نفت با تلاش ساعتی کارکنان و کارشناسان حوزه های دوازده گانه عملیاتی این شرکت و نظارت مستمر تلاش می شود تا این مهم به نحوی محقق شود. همیشه

وی بیان کرد: بهره برداری و اجرای پروژه جدید توسعه خط لوله علاوه بر بهینه سازی مصرف سوخت در جهت ایمنی و کاهش قاچاق سوخت نیز تلاش خواهد کرد سیرجان-رفسنجان نیز در آستانه بهره برداری قرار دارد که نقش مهمی در چرخه انتقال با ظرفیت انتقال روزانه 300000 بشکه.

به گفته مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران این خط لوله فرآورده های پالایشگاه های بندرعباس و ستاره خلیج فارس را از بندرعباس به سیرجان منتقل می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا